loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 807 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (2)

با سلام و عرض ادب خدمت مهمانان و كار بران عزيز به games100 خوش آمديد

لطفا به بازيها و سايتم نظر بديد 

از بازيهاي محبوب و جديد 2014 لذت ببريد

با تشکر مدیریت سایت 

 

  

MOHAMMAD بازدید : 984 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (3)

Pro Cycling Manager 2014 (1) دانلود بازی شبیه ساز مسابقات دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2014

نام بازی: Pro Cycling Manager 2014
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 19, 2014
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Cyanide Studio
درجه بندی سنی : +۳

همه ی گیمر ها با عناوین بازی Pro Cycling Manager آشنا هستند. و اخیرا هم نسخه ی Pro Cycling Manager 2014 آن منتشر شده است. در این نسخه از بازی شاهد فیزیک برتر هستیم. در این بازی ثانیه به ثانیه شگفت زده می شوید. از موسیقی متن گرفته تا گیم پلی بی نظیر و منحصر بفرد . در این نسخه شما با ۷۵ تیم ورزشی روبه رو هستید. تمامی رویداد ها در سال ۲۰۱۴ میلادی اتفاق می افتد. ژانر بازی شبیه ساز است.

MOHAMMAD بازدید : 752 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2015 (1) دانلود بازی PES 2015

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2015
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Konami
حمایت توسط : Winning Eleven Productions
درجه بندی سنی : +۳
یک سوال همیشگی که راجع بازی های فوتبالی پرسیده می شود این است که FIFA را انتخاب می کنید یا PES؟ جواب این سوال بستگی به علاقه مندی هر گیمر است. بعضی FIFA را به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد دوست دارند و بعضی دیگر PES را می پسندند. بعضی از گیمرها به خاطر سرعت بازی و هیجان زیاد بازی ، FIFA را انتخاب کند. FIFA به شما تضمین می دهد که درمسابقه ی شما مقابل دوستانتان یا خود کامپیوتر حتما گل یا گل های زیادی در بر دارد. اما گیمرهای علاقمند به PES هم دلایل خود را دارند. آنها به این خاطر PES را انتخاب می کنند که پاس دادن و حرکات بازیکنان خیلی واقعی به نظر می آید و ممکن است در یک یا حتی چند بازی گلی در بازی رد و بدل نشود. این دلیل باعث واقعی نشان دادن بازی PES می شود و همین ویژگی PES را از FIFA متمایز می کند. این ویژگی منحصر به فرد در PES 2015 به طور خاصی پرداخته شده است. برنامه ریزی شده بود که PES 2015 در۱۳ نوامبر روانه ی جهان بازی شود و تقدیم گیمرهای علاقمند به بازی جذاب و پرطرفدار فوتبال شود.

MOHAMMAD بازدید : 818 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

Costume Quest 2 (1) دانلود بازی Costume Quest 2

نام بازی: Costume Quest 2
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Midnight City
حمایت توسط : Double Fine Productions
درجه بندی سنی : +۱۲

بازی Costume Quest 2 یک بازی نقش آفرینی(به جای شخصیت های اصلی بازی) جذاب است که توسط Double FineProductions تولید و توسط MidnightCity به جهان بازی منتشر شد. این بازی ادامه ی نسخه ی قبلی اش است . نسخه ی قبلی این بازی در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود. Costume Quest 2 به گیمرها اجازه می دهد که هویت یکی از دوقلوهای بازی را به نام های Wren یا Reynold(برادر و خواهر دوقلو) انتخاب کنند و با آن بازی کنند. این دوقلو به همراه دوستانشان ، گروهی را تشکیل می دهند و به جاهای زیادی سفر می کنند و از آنجا آب نبات ها و لباس های گوناگونی جمع آوری میکنند. آنها سعی می کنند نقشه های آقای دکتر(دندان پزشک) Orel White را که دوست داشت مراسم روز هالووین برای همیشه از بین برود، نقش بر آب کنند (همانطور که می دانید شب ۳۱ اکتبر هالووین نامیده شده است. در قدیم مردم بر این باور بودند که افرادی که مرده اند در این شب از قبرهای خود بیرون می آیند. به همین دلیل مردم کانادا و آمریکا و بریتانیا هالووین را جشن می گیرند. بچه ها لباس هایی می پوشند که شبیه روح ها و جادوگرها شوند. آنها سعس می کنند ترسناک جلوه کنند و به در خانه های مردم می روند و از آنها آب نبات یا چیزهای دیگر می گیرند. انها سعی می کنند با هر ترفندی که شده از مردم آب نبات بگیرند) . در این بازی جنگ ها و سفرهای طولانی بسیار زیادی رخ می دهد. این بازی تا کنون روی Windows ، iOS و Linux قابل اجرا بود و در ادامه روی PlayStation 3 ، PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One و Wii U نیز قابل اجرا خواهد بود. نسخه ی قبلی بازی فقط روی PlayStation 3 و Xbox 360 اجرا می شد.

MOHAMMAD بازدید : 936 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Battle Group 2 برای PC

دانلود بازی Battle Group 2 برای کامپیوتر

 

Battle Group 2 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . ناوگان دریایی خود را برای جنگی عظیم آماده نموده است. در این بازی شاهد نبرد در دو طرف دریا بین دو گروه با پیشرفته تجهیزات جنگی خواهیم بود. اسفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دریایی و ماهواره ای شما را به پیروزی در جنگ نزدیک تر می سازد.

شرایط جوی نیز در این نبرد تاثیرات مخرب خود را نشان می دهد اما آن چیزی که شما باید در نظر داشته باشید دفاع از قلمرو خود در هر شرایطی خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Battle Group 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت گیمز100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 831 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Pyro Jump برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pyro Jump برای کامپیوتر

 

Pyro Jump عنوان بازی کم حجم و جدیدی در سبک پازل و فکری می باشد که به تازگی برای کامپیوتر تولید و عرضه شده است . این بازی توسط استودیو های Pinpin Team و Noveo ساخته شده و تاکنون برای سیستم عامل های اندروید و سیستم عامل انحصاری اپل IOS عرضه گردیده است و دارای داستانی کارتونی و با گیرایی بالا می باشد که برای تمامی سنین به خصوص کودکان بسیار لذت بخش و زیبا و سرگرم کننده می باشد .

داستان بازی Pyro Jump مربوط به شعله ای است که به دلیل عشق یک پرنسس کاغذی به دنبال او می رود . گیم پلی این بازی به این نحو است که کاربر می بایستی با کنترل شعله و پریدن از روی غلطک ها به محلی که پرنسس کاغذی قرار دارد برسد . این بازی دارای گرافیک کارتونی قابل قبولی می باشد و مراحل بسیار زیادی دارد که برای رد کردن با از هوش و تمرکز استفاده کرد . اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های فکری می باشید هم اکنون می توانید بازی Pyro Jump را به صورت رایگان و با لینک مستقیم ازسایت گیمز 100دریافت کنید .

MOHAMMAD بازدید : 908 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FX Football برای PC

 

دانلود بازی FX Football برای کامپیوتر

 

FX Football بازی جدیدی در سبک مدیریت فوتبال می باشد که در سال 2014 توسط FX Interactive ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر از طرفداران مربی گری فوتبال هستید این بازی مختص شماست. در این بازی شما به طراحی سیستم بازی روی زمین می پردازید و بازیکنان را در جهت پیروزی هدایت می کنید. تمامی ابزاری که که نیاز خواهید داشت در این بازی در اختیارتان خواهد بود طوری که با سرگزم شدن بازی دیگر دست کشیدن ازش آسان نخواهد بود.

شما در نقش مربی با تیم های بزرگ باشگاهی و ملی قرارداد امضا خواهید کرد و باشگاه امکانات خود را در اختیار شما قرار داده و حامیان تیم را به شما معرفی خواهد کرد. هواداران پشت شما هستند و شما با تمرین دادن تیم و کوچ تیم در زمین مسابقه تیم را به سمت پیروزی هدایت خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی FX Football را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت گیمز100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 799 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای کامپیوتر

| نسخه BlackBox |

 

GRID Autosport بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2014 توسطCodemasters ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با این بازی هیجان واقعی رانندگی در دنیای مجازی را احساس می کنید. از این بازی می توان به عنوان بازی نسل سوم جوانان نام برد. در حین بازی به مسابقات معتبر و جهانی قدم می گذارید و می توانید با جلب رضایت حامیان مالی خود در مسابقات مختلف شرکت کنید و اعتبار خود را بالاتر ببرید. این مسابقات اوج هیجان و رقابت را در بین شرکت کنندگان دارا خواهد بود.
شما در رشته های مختلف به مسابقه خواهید پرداخت و امتیاز خواهید گرفت. بیش از 100 نوع مسیر در 22 منطقه مختلف جهان در بازی وجود دارد و در معتبرترین و کلاسیک ترین مسیر ها به مسابقه خواهید پرداخت. در حین مسابقات می توانید اتومبیل خود ارتقا دهید و به یک قهرمان تبدیل شوید. هم اکنون می توانید بازی GRID Autosport را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت گیمز 100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 1140 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم Black Box |

 

Transformers Rise of the Dark Spark عنوان نسخه جدیدی از بازی پر طرفدار Transformers می باشد که بر اساس فیلم محبوب و پر طرفدار Transformers تولید شده و در سال 2014 عرضه شده است. گیم پلی بازی Transformers Rise of the Dark Spark به صورت سوم شخص می باشد . در  بازی تبدیل شوندگان کاربر می تواند هم در جبهه اتوبات ها و هم دیسپتیکان ها ایفای نقش کند که هر کدام از کاراکتر های آن ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که آن ها را از دیگران متمایز کرده و محیط جالبی برای بازی ایجاد می کند. عوامل مهمی به جذابیت بازی کمک می کنند که از آن ها می توان به گیم پلی متفاوت منحصر به فرد و جالب خط داستانی گیرا و دوست داشتنی و گرافیک قابل قبول نام برد.

روند بازی به این گونه می باشد که شما در هر مرحله کنترل یک یا چند کاراکتر را تا پایان مرحله بر عهده دارید تا به سر مقصد منظور برسید. بازیدارای طرفداران خاص خود می باشد که به دلایل فراوانی به این بازی علاقه دارند از جمله خود عنوان Transformers یا گیم پلی آن و یا حتی گرافیک این بازی برای عرضه بازی لحظه شماری می کنند. شما هم اگر از طرفداران این بازی پر طرفدار هستید یا می خواهید برای یک بار هم که شده این عنوان را امتحان کنید هم اکنون می توانید بازی Transformers Rise of the Dark Spark را از سایت گیمز100 به صورت رایگان دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 783 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Dark Souls II XBOX360 دانلود بازی رح سیاه Dark Souls II XBOX360

نام بازی: Dark Souls II
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Action, RPG
زبان: English
تاریخ انتشار : pr 25, 2014
ناشر: Namco Bandai Games, FromSoftware, Inc
حمایت توسط : FromSoftware, Inc
درجه بندی سنی : +18
با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی قدرت گرافیکی رایانه ها و کنسول های بازی، بازی ساز ها نیز فرصت را غنیمت شمردند و از این قابلیت جدید استفاده کردند.کم کم، ویژگی های بصری بازیها بهبود یافت؛ به گونه ای که سازنده ها به هرچه طبیعی تر شدن و واقع گراتر شدن تصویر بازی خود اهمیت می دادند.در طی این پیشرفت ظاهری، حال زمینه ای برای روایت بهتر داستان و ماجراها ایجاد شد تا شاید روزی این صنعت به تواند با سینما رقابت کند.نتیجه ی این تلاش ها بازی های چون Heavy Rain و Beyond و … را به همراه داشت که تمرکز اصلی روند بازی، برروی داستان و روایت و شخصیت پردازی ها بود. اما این تغییرات باعث شد

MOHAMMAD بازدید : 656 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

1 دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

Dead%20To%20Rights%20(2) دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

مجموعه بازی های Dead To Rights یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون سه نسخه از آن برای برخی از کنسول ها ساخته و روانه بازار شده است. این بار از سایت میهن دانلود نسخه اول و به یاد ماندنی این بازی بسیار مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. شخصیت اصلی بازی پلیسی جوان به نام Jack Slate است که دشمنان وی , پدرش را به قتل رسانده اند که این شخصیت در صدد انتقام گیری از خون پدرش با آن ها به مبارزه می پردازد. بازی Dead To Rights بسیار ماهرانه و جذاب طراحی شده به طوری که معنی واقعی انتقام و نفرت را میشود در آن احساس کرد. امیدواریم با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

MOHAMMAD بازدید : 637 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Watch%20Dogs دانلود بازی فوق العاده Watch Dogs برای کامپیوتر

در دنیای ارتباطات امروز ، شیکاگو دارای پیشرفته ترین سیستم کامپیوتری کشور می باشد . سیستمی که تقریبا تمام تکنولوژی های شهر و اطلاعات کلیدی ساکنین را کنترل میکند . شما در این بازی در نقش Aiden Pearce هستید که نه تنها یک هکر بلکه به دلیل یک اتفاق تراژدیکی که در گذشته اش اتفاق افتاده به یک قانون شکن تبدیل شده است . در واقع او دنبال شکار افرادیست که در گذشته باعث آسیب به خانواده اش شده اند . شما در این بازی قادر خواهید بود تا هر دستگاهی رو هک کنید و همه چیز رو تحت کنترل داشته باشید . وقتی در هنگام فرار هستید با گوشی خود چراغ های راهنمایی را طبق نیاز خود هک میکنید و یا وقتی در مخمصه قرار میگیرید برق کل شهر را با یک دکمه از کار می اندازید تا به راحتی از دست پلیسان فرار کنید . در واقع Watch Dogs را میتوان یک بازی نو و خلاقانه دانست به طوری که امکاناتی که در این بازی در اختیار شما است تا به حال در هیچ بازی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است . مهمترین ویژگی و تقاوت بازی همانطور که پیش تر گفته شد  قدرت هک کردن است که به شما امکان کنترل هر چیزی در شیکاگو را می دهد و Aiden در داستان این بازی قرار است به کمک حرفه ای که در آن ماهر است یعنی هک کردن انتقام اتفاقی که برای خانواده اش افتاده را بگیرد . برای اینکه پروژه Watch Dogs را دست کم نگیرید همین کافیست که یوبی سافت به طور رسمی اعلام کرده که سناریوی بازی Watch Dogs حدود 2 سال زمان برده است به طوری که استارت کار در سال 2008 زده شده و مراحل ساخت بازی در سال 2010 آغاز شده است . حتی اگر تمام این نکات را در نظر نگیریم باز هم Watch Dogs پروژه ی فوق العاده ایست که شاید به جز بازی GTA V کمتر عنوانی پیدا شود که توانایی رقابت با گرافیک خیره کننده ی بازی را داشته باشد . امروز سایت گیمز100 نسخه Reloaded این بازی را برای کامپیوتر آماده کرده است که شما در ادامه مطلب میتوانید به رایگان آن را دریافت نمایید .

MOHAMMAD بازدید : 599 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Enemy Front (1) دانلود بازی جبهه دشمن Enemy Front

نام بازی: Enemy Frontپلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 10, 2014
ناشر: CI Games
حمایت توسط : CI Games
درجه بندی سنی : +18

به احتمال قوی با آوردن نام داستان برای این نوع بازی ها پیش خودتان می گویید: این بازی چه داستان خاصی می تواند داشته باشد! به احتمال قوی یک داستان خیالی از جنگ جهانی دوم را همانند سری بازی های call of duty برای ما روایت می کند؛ داستان این عنوان کاملا از روی وقایع جنگ جهانی دوم شبیه سازی شده است، به طوری که حتی ماموریت های موجود در بازی نیز از روی ماموریت های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده اند

MOHAMMAD بازدید : 889 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Wolfenstein The New Order (1) دانلود بازی قلعه ی ولفنشتاین Wolfenstein The New Order

نام بازی: Wolfenstein The New Order
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : May 20, 2014
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : Machine Games
درجه بندی سنی : +18
WOLFENSTEIN 3D در سال ۱۹۹۲ از سوی جان کارمک به عنوان اولین عنوان رسمی اکشن اول شخص شوتر معرفی شد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اما این عنوان بازگشت به قلعه ولف انشتاین بود که در سال ۲۰۰۱ جوایز بسیاری را ربود و جایی را در دل هواداران باز کرد که همیشه از این عنوان به عنوان یکی از برترین بازیهای عمرشان یاد کنند.

MOHAMMAD بازدید : 1446 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 Sniper Elite 3 (1) دانلود بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 3

نام بازی: Sniper Elite 3
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 27, 2014
ناشر: Rebellion
حمایت توسط : Rebellion
درجه بندی سنی : +18
به گیم‌پلی بازی از دو منظر می‌توان نگاه کرد؛ یکی بررسی آن به عنوان یک عنوان شوتر سوم شخص و دیگری بررسی آن با توجه به استاندارد‌های عناوین شبیه‌ساز. اگر از منظر یک عنوان سوم شخص به بازی نگاه کنیم با دریایی از باگ‌های ریز و درشت مواجه خواهیم‌شد. از نحوه‌ی حرکت کردن کاراکتر اصلی بازی در مناطق بسته گرفته تا هوش‌مصنوعی به شدت نامتعادل دشمنان بازی. متاسفانه دشمنان شما در بازی حد تعادل نداشته و در درجه‌ی سختی پایین به شدت مضحک و در درجه سختی بالا بسیار باهوش عمل می‌کنند؛

MOHAMMAD بازدید : 716 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال 2014 توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از 30 کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت گیمز 100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 1022 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

دانلود بازی نبرد آذرخش ایرانی و فارسی

 

نبرد آذرخش یک بازی ایرانی و فارسی بسیار جذاب و متفاوت با بازی های مشابه بازار می باشد. بازی آذرخش برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است و از بهترین بازی های داخلی ساخته شده و با حجم بسیار کم می باشد. گرافیک نبرد آذرخش نیز به نسبت حجم آن خوب به نظر می رسد.

بازی آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. اگر شما هم علاقهند بازی های ایرانی هستید فرصت دانلود بازی نبرد آذرخش برای کامپیوتر را به صورت رایگان از وب سایت games100 ، از دست ندهید.

MOHAMMAD بازدید : 759 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (2)

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای PC

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای کامپیوتر

 

Pulse Shift یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری پازلی است که توسط کمپانی ۳ Core Studio درسال ۲۰۱۳ برای کامپیوترعرضه شده است . بازی Pulse Shift یک بازی پازلی اول شخص است که بازی باز را با مسائل فیزیک درگیر میکند و باید شما آن را دور بزنید . در این بازی شما با فیزیک , گرانش و زمان بندی دقیق سر کار دارید . هدف اصلی شما در بازی Pulse Shift این است که برای رسیدن به فلش باید راه راست پیدا کنید و در سریع ترین زمان ممکن برسید .

بازی Pulse Shift شما را در  پیدا کردن , تلاش , جمع آوری , فکر کردن و…  به چالش میکشد . این بازی یک بازی سه بعدی با گرفیک خوب است که شما را واقعا در یک محیط سه بعدی به چالش میکشد . هم اکنون می توانید بازی Pulse Shift را به صورت رایگان و مستقیم از games100 دریافت نمایید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 739 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای PC

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای کامپیوتر

 

Guacamelee یک بازی جدید در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت DrinkBox Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن ۳ عرضه شده است . داستان بازی Guacamelee درباره ی فردی به نام Juan Aguacate است که او یک مزرعه دار ساده بود که توسط اسکلت شیطانی به نام Carlos Calaca کشته میشود ولی این مزرعه دار ساده دوباره زنده میشه و به او ماسکی هدیه داده میشه که اون را تبدیل به قهرمان شما در بازی میکند و ماجرای شما از همینجا شروع میشود که شما باید دنیا را نجات دهید و بلکه دختر رئیس جمهور را هم باید از دست Carlos Calaca نجات دهید .

بازی Guacamelee یک بازی دو بعدی Open world است به این صورت که به شما اجازه داده میشه به مکانهای مختلف توی نقشه بازی سفر کنید و به جست و جو و مبارزه بپردازید . گرافیک بازی هم بسیار خوب کار شده است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های Open World هستید فرصت دانلود بازی Guacamelee Gold Edition را به صورت مستقیم و رایگان از games100  از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 1035 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

 

بازی Worms Forts Under Siege یک نسخه از بازی کرم ها به صورت ۳D در سبک استراتژیک است که توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Worms Forts Under Siege یک بازی فوق العاده استثنایی و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک می باشد. اگر نسخه های قبلی این را بازی کرده باشید قطعا با داستان بازی آشنا هستید و می دانید که این بازی فوق العاده اعتیاد آور است.

داستان بازی Worms Forts Under Siege در مورد کرمی است که قصد نابودی کرم های دشمن را دارد و شما باید چهار پادگان کرم ها را هدایت کنید و به ساخت استحکامات دفاعی و سلاح های مخرب پرداخته و قلعه خود را گسترش دهید. این نسخه از بازی به صورت ۳D میباشد که دارای محیط کاملا تخریب پذیر میباشد و بازیکنان قادرند که تمام محیط بازی را تخریب نمایند. در بازی Worms Forts انواع سلاح های مختلف ، گرافیک و انیمیشن زیبا و صداهای دوست داشتنی جذابیت بازی را چند برابر کرده است . پس اگرشما هم به سری بازی های کرم ها علاقه دارید هم اکنون میتوانید بازی Worms Forts Under Siege را از سایت games100 به صورت مستقیم دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی بهادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 1942 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1

 

دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ برای کامپیوتر

 

بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1 یک بازی کم حجم خنده دار در سبک فکری و آمیخته با نقش آفرینی است که توسط شرکت JoWood برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . از بازی همسایه جهنمی دو نسخه توسط این شرکت منتشر شده است و بقیه نسخه ها توسط این شرکت تولید نشده و به صورت ناقص می باشد. در بازی همسایه جهنمی شما یک همسایه بسیار بد اخلاق دارید و برای اینکه او را ادب کنید سعی در اذیت و آزار او می کنید.

در بازی همسایه جهنمی شما باید تا می توانید خرابکاری در خانه ی همسایه تان به وجود بیاورید. به طور مثال وقتی همسایه به دست شویی میرود بر روی زمین صابون بزارید تا لیز بخورد یا اینکه روی تصویر مادر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید که همسایه به حد عصابنی برسد و توسط مادرش کتک بخورد و کارهایی از این قبیل که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید .

شما باید در هر مرحله از بازی همسایه جهنمی کارهای متفاوتی انجام دهید تا همسایه را عصبانی کنید و بتوانید جایزه را بگیرید و اگر جلوی همسایه عصبانی ظاهر شوید از آن کتک خواهید خورد. پس اگر شما هم از علاقه مندان سری بازی های همسایه جهنمی هستید هم اکنون می توانید بازی Neighbours From Hell 1 را به صورت رایگان از سایتgames100دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 812 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Scruffs برای PC

دانلود بازی The Scruffs برای کامپیوتر

 

The Scruffs یک بازی جدید در سبک فکری ماجرایی است که توسط شرکت BigWig درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی The Scruffs یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. داستان بازی درباره ی خانواده Scruffs است که دچار مشکلات مالی شده اند و مجبور به فروش خانه خود میشوند ولی پدربزرگ خانواده برای حل این مشکل باز میگردد و جستجوی خود را برای یافتن گنجهای مخفی خانوادگی شروع میکند و شما باید او را برای یافتن این گنجها یاری کنید.

بازی The Scruffs نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد و معماهای بسیاری در آن نهفته شده است که شما باید با آشکار سازی آن ها مراحل را رد کنید. بازی دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجمش دارد و می تواند ساعت ها گیمر را پشت سیستم کامپیوتر میخکوب کند . هم اکنون می توانید بازی The Scruffs را به صورت مستقیمو رایگان از سایتgames100 دریافت کنید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 1239 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Police Simulator 2   بازی شبیه ساز پلیس

 

دانلود بازی Police Simulator 2

 دانلود بازی شبیه ساز پلیس

 

Police Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی پلیس است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید وارد ماجرای های دزدی شوید؟ دوست دارید وارد یک تعقیب و گریز جانانه همراه با انواع ماشینهای پلیس و هلیکوپترها شوید؟ دوست دارید وارد ماجراهای سرقت های مسلحانه شوید و به گروهتان دستور دهید تا سارقان را دستگیر نمایید؟ پیشنهاد ما به شما بازی Police Simulator 2 است .

شما در بازی Police Simulator 2 نقش رئیس پلیسی را ایفا میکنید که به شما ماموریت داده می شود را انجام دهید . شما به عنوان یک رئیس پلیس باید افسران را برای گشت زنی به خیابان ها بفرستید و همچنین میتوانید از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز استفاده کنید و باید در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا در شهر نظم را برقرار کند. هم اکنون می توانید بازی Police Simulator 2 را از سایت games100 دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 768 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای PC

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای کامپیوتر

 

Metal Dead یک بازی کم حجم جدید و اعتیاد آور در سبک کمدی ماجراجویی اکشن فانتزی است که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Walk Thru Walls Studios برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . در بازی Metal Dead داستان فردی روایت میشود که در اثر خرابی ماشین و به طور ناخودآگاه وارد یک مرکز تحقیقات دارویی میشود اما در آنجا با اتفاقات عجیبی روبرو میشود و با موجوداتی شبیه انسان و نیمه جاندار با نام زامبی برخورد میکند که باید سعی کند هر چه سریعتر خود را از این مهلکه نجات دهد .

در بازی Metal Dead شما با دو شخصیت مختلف آشنا میشوید که یکی کاملاً دیوانه و مجنون و دیگری کاملا هوشیار و عاقل است که هر دوی آن ها خصوصیات مربوط به خود را دارند که در طول بازی با آن ها آشنا میشوید و باید … . بازی از گرافیک و گیم پلی روانی و خوبی برخوردار است که میتواند بازی باز را برای چندین ساعت مشغول کند . پس اگر شما از آن دسته افردادی هستید که به بازی های کم حجم در سبک کمدی ماجراجویی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Metal Dead برای PC را از سایت games100 به صورت مستقیم از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

MOHAMMAD بازدید : 664 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

نسخه کم حجم Black Box |

 

The Walking Dead Survival Instinct یک بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Activision ساخته و توسط شرکت Terminal Reality برای سه  پلتفرم XBOX 360 / PC / PS3 عرضه شده است . داستان بازی کاملا مربوط به داستان سریال The Walking Dead است و چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. در بازی The Walking Dead Survival Instinct شما درنقش مرد شجاع و جسوری به اسم دریل هستید که همراه برادر خود مریل در دنیایی بی رحم که اکثریت انسان های آن تبدیل به مردگان متحرکی شده اند که موجود زنده را می خورند و هیچ حسی ندارند و سعی در زنده ماندن دارند و… .

هسته اصلی گیم پلی بر اساس مخفی کاری درست شده ایت و این که چگونه بدون جلب کردن توجه واکر ها (مردگان متحرک) بتوانید به اهداف خود در بازی برسید . همچنین مدیریت منابع در بازی بسیار مهم است. غذا، سوخت، اسلحه و مهمات در بازی به صورت محدود وجود دارد و در صورت استفاده نکردن بهینه با مشکل مواجه خواهید شد. پس اگر شما هم علاقه به بازی های اکشن دارید هم اکنون می توانید بازی The Walking Dead Survival Instinct را از سایت games100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 609 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی بازی با کلمات Persian Words Game

امروز یک بازی فلش و ایرانی به نام بازی با کلمات را که حجمی معادل 2 مگابایت دارد برای شما عزیزان ایرانی آماده دانلود کرده ایم. این بازی توسط “هـ . زیرک زاده” ساخته و طراحی شده است. وجود یک شخصیت بزله گو با نام قرقیزخان که جملات خنده داری برای تشویق و تنبیه شخص بازی کننده بیان می کند به بازی نشاط خاصی می بخشد. در قالب بازی بنا به گفته طراح از مینیاتورهای استاد فرشچیان استفاده شده است که محیط برنامه را به یک محیط کاملا ایرانی سوق داده است. بازی در مراحل 10 و 30 قابلیت ذخیره شدن دارد همچنین در بازی شش استکان وجود دارد و با زدن هرحرف اشتباه یک استکان می شکند که نشانه کم شدن فرصت ها برای رسیدن به پاسخ صحیح است و چنانچه هر شش استکان بشکند بازی به پایان می رسد.این بازی بسیار زیبا و کم حجم ایرانی را هم اکنون از سایتgames100 دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 922 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرطرفدار و محبوب مسابقات ماشین سواری Blur

امروز بازی فوق العاده زیبای Blur را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی Blur که به سرعت محو(ناپیدا) معروف شده است توسط شرکت Activision عرضه و منتشر شده است،در بازی 20 نوع شرکت ماشین تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند که هریک از این ماشین ها به سلاح و تجهیزات جنگی منحصر به فردی مجهز هستند،شرکت طراح بازی ( Bizarre ) جدیدترین طرح یعنی خاصیت Wheel – To – Wheel را در بازی گنجانده است با این ویژگی می توانید ماشین های خود را از اساس (پایه) تغییر دهید،علاوه بر سرعت حیرت آوربازی، شاهد جنگ ماشین ها در حین مسابقه خواهید بود، مثلا ماشین موشک زن با موشک هوشمندانه متصل به بدنه که باید توسط راننده فعال شود ماشین رقیب را در یک لحظه با خاکستر یکسان می کند. ماشین های Blur همانند ماشین های Need For Speed با زدن نیترو قدرت و سرعت زیادی می گیرند. مسابقات در کشور های مختلفی مانند اسپانیا ، توکیو و… برگزار می شود،یکی از قابلیت های جالب بازی این است که می توانید از راه های مخفی میانبر زده حریف را غافلگیر کنید و با زدن ضربه او را از میان بردارید. هم اکنون این بازی زیبا را می توانید به طور رایگان ازgames100 دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 1649 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین سواری نهایت سرعت در مسابقات خیابانی Over Speed Street Racing

بازی زیبای نهایت سرعت در مسابقات خیابانی توسط کمپانی City Interactive ارائه شده است که نام کامل این بازی زیبا Over Speed High Performance Street Racing می باشد و محبوبیت زیادی به خاطر حجم مناسب (با توجه به دیگر بازی ها در سبک مسابقات ماشین سواری) در بین کاربران کسب کرده است. تیم ایرانیان دانلود نسخه پرتابل این بازی را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده است. این بازی جزو دسته بازی های ماشین سواری است که علاوه بر مسابقه با رقیبان، باید مراقب ماشین های پلیس باشید، به عبارتی ماشین های پلیس که در مناطق های مختلفی حضور دارند با مشاهده سرعت سرسام آور ماشین شما، شروع به تعقیب شما خواهند کرد و همین دلیل باعث جذابیت و متفاوت بودن بازی شده است. در بازی بیش از 10 نوع ماشین در  مدل های مختلف وجود دارد که هر یک از این ماشین ها، ویژگی و قابلیت های خاص خود را دارند و قابل ارتقاء هستند. یکی دیگر از نکات جالب بازی واقع گرایی است، به طور مثال وقتی ماشین شما با موانع و ماشین رقیب برخورد می کند، صدمه می بیند و باید برای تعمیر ماشین پولی را که در طی مسابقات و با کسب مقام به دست می آورید، بازسازی کنید. مسابقات در شهر زیبای لس آنجلس برگزار می شود. این بازی زیبا و پرتابل را از سایتgames100 به طور رایگان دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 722 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی When in Rome برای PC

دانلود بازی When in Rome برای کامپیوتر

 

When in Rome یکی از جدیدترین بازی های استراتژیک و مدیریتی است که سبک و سیاق جدید از عنوان های استراتژیک را با خود به همراه دارد و توسط کمپانی نام آشنای Realore Studios طراحی و با حجم کم روانه بازار شده است . در بازی When in Rome سفری به امپراطوری قدرتمند روم خواهید داشت و این امکان برای شما فراهم خواهد شد که کنترل Flavius که یک سرباز افسانه ای در لشکر رم محسوب میشود را در دست بگیرید و به خلق حماسه های مختلف در جنگهای متفاوت امپراطوری رم کمک نمایید .

بازی When in Rome داستان Flavius و ماجرایی که برای او پیش می آید و او دیگر نمیتواند به جنگ برود را روایت میکند . تا اینکه پادشاه رم تصمیم به گسترش سرزمین خود می گیرد و اینجاست که Flavius بهترین گزینه برای سر و سامان بخشیدن به اوضاع منطقه است و باید سعی کند با مدیریت درست و ترویج کشاورزی و سازماندهی نیروهایی که در اختیار او قرار میگیرد اوضاع را سر رو سامان ببخشد و وظایفی که به او محول شده را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند .

بازی When in Rome یک عنوان استراتژیک است که قطعا ارزش بازی کردن را خواهد داشت و توانایی بازیباز را در ۴۱ مرحله مختلف به چالش خواهد کشید و دارای گرافیک بسیار زیبا و مناسب برای همه سنین بازی باز است . شما هم اکنون می توانید بازی When in Rome را از سایتgames100  دربافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 725 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر

دانلود بازی فکری و پازلی فلش

 

بازی فکری و پازلی فلش از جمله گیم های کم حجم و جذابی است که طرفداران بسیاری دارد . بازی های فلش به دلیل اینکه نیاز به نصب ندارد و به سهولت در هر رایانه ای قابل اجرا می باشد طرفداران بیشماری را در رده های سنی مختلف به خود اختصاص داده است . بازی های فلش نیز انواع گوناگونی دارند که از محبوب ترین آن ها می توان از مجموعه بازی فکری و پازلی فلش Collection of Puzzle Flash Games نام برد .

بازی فکری و پازلی فلش برای اجرا نیاز به برنامه ی Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که دسترسی به آن در تمامی سیستم عامل های ویندوز امکان پذیر است . بازی های پازلی فلش سبکی معمایی دارند که برای حل آن ها می توان از مهارت هایی مانند منطق ، آزمون و تست ، تشخیص الگو و … استفاده کرد . از ویژگی های بازی فکری و پازلی می توان به : گرافیک زیبا و فانتزی ، سادگی در کنترل ،  نیاز نداشتن به نصب و … اشاره کرد . حال اگر از طرفداران بازی های پازلی و فکری هستید ، فرصت دانلود بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب از دست ندهید .

MOHAMMAD بازدید : 596 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Cloudberry Kingdom برای PC

دانلود بازی Cloudberry Kingdom

 

Cloudberry Kingdom یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است .اگر از بازی های دو بعدی و سبک سوپر ماریو لذت می برید ، می توانید تجربه جدیدی از بازی های دو بعدی و گیم پلی ساده و روان آن را در بازی Cloudberry Kingdom تجربه کنید. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره ی فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را  نجات دهد. پس اگر شما هم به بازی هایی در سبک سوپر ماریو علاقه مند هستید هم اکنون می توانید بازی Cloudberry Kingdom را ازgames100 دریافت نمایید.

 

 

MOHAMMAD بازدید : 494 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/4ruzm.jpg

بازی فوق العاده زیبا و استراتژیک Age of Empires II HD که توسط کمپانی Hidden Path Entertainment برای PC در سال ۲۰۱۳ به صورت HD بازسازی شده است ، سری بازی های Age of Empires از عنوان هایی است که در سبک استراتژی بسیار موفق ظاهر شد و در طی چند سالی که از اولین نسخه آن میگذرد پیشرفت های بسیار چشم گیری داشته است ، شاید یکی از بهترین نسخه های این بازی Age of Empires II بود که کمپانی سازنده آن به تازگی دست به بازسازی آن زد و به صورت کاملا HD و با کیفیت بسیار عالی منتشر نمود ، این بازی قرون وستا , جایی که نژادهای مختلف در حال زندگی و تشکیل حکومت هستند و در صدد فتح کشورهای مختلف هستند را روایت می کند ، این دارای ۱۳ نژاد مختلف از جمله بیریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها است که هر کدام سلسله و موقعیت های استراتژیک خوشان را دارند . در این بازی شما در ابتدا باید شهر خود را بنا کنید و به ساخت و ساز آن بپردازید و برای حفاظت از جان و مال و مردم کشورتان اقدام به ساخت دیوارهای دفاعی و برجکهای مختلف کنید و سپس اقدام به جمع آوری نیروی انسانی و حیوانی می کنید و یک سپاه قدرتمند تشکیل داده و از اسب ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده می کنید و سپس به دشمنان حمله می کنید و غنائم جنگی بدست می آورید ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایتgames100  به صورت رایگان دانلود نمایید.


MOHAMMAD بازدید : 577 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی CastleStorm طوفان قلعه

| بازی طوفان قلعه - FANiSO |

به دنیای طوفان قلعه خوش آمدید.! در این بازی وظیفه شما تخریب قلعه های LEGO شکلی دشمن می باشد. شوالیه ها در حال جنگ با وایکینگ ها هستند. قلعه بسازید، تخریب کنید، نیرو های خود را افزایش دهید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید.! این بازی بر پایه فیزیک بوده و از ویژگی های فوق العاده این بازی دارا بودن تکنولوژی ۲ بعدی در تخریب ساختمان ها و ... می باشد. همچنین می توانید این بازی را با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
MOHAMMAD بازدید : 532 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Dawn of Fantasy Kingdom Wars سرآغاز قوت جنگ های پادشاهی

| بازی سرآغاز قوت: جنگ های پادشاهی |


نام بازی: Dawn of Fantasy Kingdom Wars
پلتفورم : pc
ژانر: Real-Time Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 505Games
مد بازی : N/A
توسه دهنده : Reverie World Studios
درجه بندی سنی : ESRB 12
قابلیت آنلاین:دارد

بیش از هزاران سال پیش جهان با آنچه که امروزه ما در آن زندگی می کنیم بسیار متفاوت بود. مکانی بود که انسان ها با پری ( Elf ) ، کوتوله ( Dwarf ) ، اُرک ( Orc ) ها و... زندگی می کرد. مکانی بود که جادو در هوا جریان داشت و اژدها در آسمان پرواز می کرد. و این شما هستید که باید این سرزمین را در دست بگیرید و اجازه ندهید که جهان نابود شود. Dawn of Fantasy Kingdom Wars یک بازی استراتژیکی فوق العاده و ۳ بعدی می باشد و به شما این امکان را می دهد که سرنوشت بازی را خودتان تعیین کنید. در این بازی ۶ نژاد مختلف با نیرو های متفاوت وجود دارد. یکی از آنها را برگزیده، سرزمین خود را ساخته و برای جنگ با دشمنان آماده شوید. از ویژگی های این بازی خارق العاده می توان به گیم پلی و داستان منحصر به فرد اشاره کرد.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
MOHAMMAD بازدید : 712 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pday.jpg

 

| دانلود بازی PAYDAY 2 برای کامپیوتر | 

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|  یکی از برترین بازی های سال و برنده جایزه E3   |



نام بازی: PAYDAY 2
تاریخ انتشار : ۲۵ Jul 2013
تاریخ انتشار نسخه اصلی : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳
سازنده: OVERKILL - a Starbreeze Studio.
ناشر: ۵۰۵ Games
زبان: English
سبک :Action, RPG
PAYDAY 2 یک بازی چهار نفره شوتر است که یکی از عنوان های بزرگ گیم امروزه به شما می آید . چهار شخصیت این بازی  Dallas, Hoxton, Wolf and Chains نام دارند که هرکدام از ویژگی های برخوردار میباشند که شما در واشنگتن با این چهار نفر به جرائم مختلفی دست میزنید . شما در بازی می توانید پروژه های خلاف کاری برای خود و گروه خود انتخاب کنید از دزدی یک مغازه کوچک تا سرقت بانک و یا جرائم بزرگ بین المللی و سایبری... .شما می توانید از راه های مختلف پول بدست آوردی و پول خود را برای ارتقای خود سلاح و ... خرج کنید . از ویژگی های این بازی می توان به Dynamic Scenarios رو اشاره کرد به این معنا که اگر یک ماموریت و یا مرحله را دوباره تکرار کنید با داستان و شرابط متفاوتی روبرو خواهید شد و دیگر از تکرار خبری نیست که این به جذابیت بازی فوق العاده اضافه کرده است .دیگر ویژگی بازی قابلیت بسیاز جذاب مولتی پلیر این بازی است که میتوانید تا چهار نفر هم زمان در این بازی به ماموریت های مختلف بروید و با هم بازی را پیش ببرید . همچنین در این بازی میتوانید سلاح های خود را کاملا شخصی سازی کنید به نحوی که تا به حال در هیچ بازی نظیر آن را ندیده اید . PAYDAY 2 عنوان یکی از بزرگترین بازی های ۲۰۱۳ است که اکنون آریا دانلود نسخه بتا آن را برای شما عزیزان آماده کرده است .
برای دانلود به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید
MOHAMMAD بازدید : 538 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Toy Defense 2 بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2

Toy Defense 2 نسخه ی جدیدی از بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی بوده که چند روز پیش برای PC توسط شرکت سازنده (Melesta Games) انتشار یافته است. در ابتدا نسخه ی i-OS و Android آن پا به عرصه ی بازی های استراتژیک گذاشت و پس از گذشت چندین روز با استقبال بسیاری خوبی از طرف کاربران روبرو شد. به همین خاطر نیز مدتی نگذشت که نسخه ی کامپیوتری آن نیز با حجم نسبتا مناسب و البته گرافیکی بهتر طراحی گردید. همان طور که گفته شد , این بازی دارای سبکی استراتژیک و هم چنین اکشن بوده و تمامی مراحل آن بر روی صفحه ای داخل اتاق پسرک دنبال می شود. این پسر بچه در کمال ناباوری پس از مشاهده ی نبرد میان اسباب بازی های تصمیم می گیرد تا به افراد صلح گرا کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به پیروزی برسند.

اسباب بازی های بیگانه ای نیز وجود دارند که از مکان های دیگری به سمت سرزمین شما هجوم آورده اند و قصد نفوذ به آن را دارند. برای ایستادگی در مقابل این افراد شرور باید قدرت ارتش خود را افزایش دهید تا بتوانید با نیروی بیشتری در برابر این بیگانگان مقاومت کنید. بازی دفاع اسباب بازی ها دارای 3 دنیای متنوع همراه با محیطی کاملا متفاوت بوده و در هر یک , ده ها مرحله ی جذاب و جدید گنجانده شده است. هم چنین درجه ی سختی آن به دو سطح Normal و Hard تقسیم بنده شده تا افرادی که برای بار اول این بازی را تجربه می کنند , گزینه ی اول را انتخاب نمایند. در ورژن جدید آیتم ها و مرحله های جدید تری به بازی اضافه شده و هم چنین اشکالات نسخه ی اول به طور کامل برطرف شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

MOHAMMAD بازدید : 458 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

racer islands crazy racers بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers

Racers Island Crazy Racers نام بازی جذاب و فانتزی برای دوستداران سبک ماشین سواری می باشد. مسابقات پر تعداد این بازی در 6 جزیره ی مختلف برگذار می شود که هر کدام از آن ها دارای زیبایی خاص خود هستند. در مجموع بازی دارای 32 مرحله مهیج بوده که 8 مرحله در پارک های تفریحی بزرگ واقع هستند. سبک این بازی همانند سری معروف کراش بوده و در طول مسابقات انواع سلاح ها در اختیار کاربر قرار داده شده که باید از آن ها برای ایجاد دردسر و کنار زدن حریفان بهره گیرد. در بازی مسابقات دیوانه وار میبایست علاوه بر افزایش مهارت خود در رانندگی با سبکی خاص , دقت و تمرکز زیادی نیز داشته باشید تا از بازی لذت ببرید. گیم پلی بازی با توجه به حجم ان قابل قبول بوده و کاربر می تواند با استفاده از صفحه کلید نیز به بایز بپردازد.

هم چنین برای افزایش جذابیت , بخش های مولتی پلیر و 4 نفره به آن افزوده شده اند. سیستم موسیقی بازی هم در هنگام مسابقات و هم در پس زمینه بازی وجود داشته و بر هیجان مراحل می افزایند. از ویژگی های دیگر Racers Island Crazy Racers می توان به گرافیک فانتزی آن اشاره کرد و به همین خاطر برای اجرای این بازی نیازی به داشتن سیستم قوی نیست.همچنین در این بازی شما می توانید تعداد متعددی از ماشین ها را به طور دلخواه انتخاب کنید که هر کدام دارای قدرت و سرعت خاصی هستند. در کل می توان بازی مسابقات دیوانه وار را یک بازی مناسب و زیبا برای کسانی که به دنبال بازی های کم حجم هستند , دانست.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

 

MOHAMMAD بازدید : 791 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Hitman Absolution دانلود بازی اکشن هیتمن Hitman Absolution

Hitman Absolution - Black Box Version

بعد از چندین سال بی خبری , بالاخره مامور 47 با بازی Hitman Absolution بازگشته است تا دوباره بر تخت پادشاهی قاتل های حرفه ای بنشیند ! در نبود او شخصیت های قاتلی نظیر Ezio یا Corvo از Dishonored ظهور کرده اند که این مسئله کار را برای او سخت می کند. Square Enix , ناشر بازی هم این مسئله را به خوبی می داند و به همین جهت در اکثر ویدیو های تبلیغاتی بازی از واژه « قاتل اصلی » استفاده کرده که تنها دلیلش این بوده تا اثبات کند , مامور 47 بود که برای اولین بار چنین شخصیتی را به صنعت بازی های ویدیویی معرفی کرد. بازیکنان در این نسخه از هیتمن هم مانند قبل باید مخفی کاری کنند , لباس افراد مختلف را بپوشند و به این ترتیب خود را از دید دشمن مخفی نگه دارند تا با دستان خالی یا اسلحه بی صدای خود گاردهای دشمن را از میان بردارند.

حتی برای آن هایی که از مخفی کاری و ماموریت های ویژه خوششان نمی آید هم انتخابی دیگر قرار داده شده است. این گونه افراد می توانند با اسلحه های قدرتمندی که در محیط بازی پیدا می شود به دل درگیری رفته و تمامی دشمنان را قتل عام کنند. همه چیز بستگی به خود بازیکن دارد که بخواهد چه نوع هیتمنی باشد. سازنده بازی هم همان استودیوی سازنده هیتمن های قبلی یعنی IO Interactive بوده و به گفته‌ ی آنها « هیتمن :  آمرزش » در عین آسان تر و در دسترس تر بودن , باز هم ویژگی های خاص این سری را حفظ کرده است. یکی دیگر از نکات جالب , زمان انتشار این بازی بوده که مربوط به منتشر شدن آن در چهل و هفتمین هفته ی سال می شود. در کل می توان گفت Hitman Absolution همان ادامه‌ ای است که طرفداران شایسته آن بودند. این بازی را میتوان از سایتgames100 در ادامه مطلب دانلود کرد.

 

MOHAMMAD بازدید : 639 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (2)

 

Talking Tom 2 PC بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر

بدون شک بسیاری از افرادی که با گوشی ها و تبلت هایی از جمله آندرویدی و i-OS سر و کار دارند با بازی بسیار سرگرم کننده گربه سخنگو یا Talking Tom Cat آشنایی دارند. پس از ساخت اولین نسخه از این بازی , با استقبال باور نکردنی از سمت کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم از بازی Talking Tom Cat شد. در این بازی میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد با گربه ای بامزه خود را سرگرم کنید. از جمله این امکانات می توان به ضربه زدن , نوازش و ترساندن او اشاره کرد. امید است با دریافت این نسخه از بازی که مخصوص کامپیوتر است , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

 

MOHAMMAD بازدید : 439 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر

| نسخه SKIDROW |

NASCAR The Game 2013 نسخه جدید بازی مسابقات NASCAR  است که یکی از حرفه ای ترین و جذابترین رده های مسابقات ماشین سواری میباشد که هر ساله میان تعداد زیادی از رانندگان برگزار میشود و طرفداران زیادی دارد . جدیدترین نسخه این بازی که توسط کمپانی نام آشنای EA Games عرضه شده و یک شبیه ساز تمام عیار برای مسابقات نسکار محسوب می شود و با نام بازی NASCAR The Game روانه بازار شده را برای دانلود قرار دهیم .

از آنجایی که بازی NASCAR The Game در سبک شبیه سازی و مسابقه ای قرار می گیرد پیستها و ماشینهایی از دنیای واقعی این سری مسابقات در بازی وجود دارند که میتواند ارزش بازی را بسیار بالا ببرد و آنرا واقع گرایانه جلوه دهد . با بازی NASCAR The Game  یکبار دیگر این فرصت را خواهید داشت که مسابقات هیجان انگیز نسکار را در غالب یک بازی ماشین سواری با گرافیک بالا و طراحی خوب از مسابقات و پیستها تجربه نمایید و در میان حمع انبوهی از تماشاگران رقیب های خود را در تورنومنتهای مختلف شکست دهید . شما هم اکنون می توانید بازی NASCAR The Game 2013  را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایتgames100 در یافت نمایید

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,819
  • بازدید ماه : 1,819
  • بازدید سال : 49,723
  • بازدید کلی : 412,654