loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 1575 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

 دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

بازی چهار شگفت انگیز با الهام از فیلم معروف ان ساخته شده است. Fantastic Four یا چهار شگفت انگیز نام یکی از فیلمهای محبوب و پرفروش است که زمان اکران خود با فروش بسیار بالایی مواجه شد و طرفداران زیادی دارد . چندی پس از موفقیتی که فیلم Fantastic Four بدست آورد بازی چهار شگفت انگیز روانه دنیای بازی های کامپیوتری شد . داستان بازی فیلم شخصیت چهار فرد مختلف را روایت می کند که هر کدام به طریقی به نیرویی عجیب و غریب دست پیدا می کنند بنابراین با هم یک گروه متحد را تشکیل داده و سعی میکنند جلوی اتفقات بدی که قرار است بیفتد را توسط نیروی خود بگیرند .

در بازی چهار شگفت انگیز هر ۴ شخصیت فیلم به خوبی در بازی شبیه سازی شده اند و نیروهای خارق العاده هر کدام از کاراکترها در مراحلی از بازی به کارتان خواهد آمد . در بازی ۴ شگفت انگیز  ماموریتهای مختلفی به شما محول می شود که باید طی آنها به جنگ با اهریمنهای مختلف بروید . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و علمی تخیلی هستید فرصت دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four :

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر

 

 

At the beginning of FANTASTIC FOUR, Subterraneans and creatures from Monster Island have take over the city. Now, it is up to the Fantastic Four to drive the bad guys away and save the city. Choose to play as Mr. Fantastic, Invisible Woman, Thing, Human Torch, or She Hulk

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four :

Windows 98/ME/2000/XP
Pentium III or Athlon 800MHz Processor
256MB RAM
3500MB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
32MB nVidia GeForce or ATi Radeon 7200 Class Video Card
DirectX compatible 16-bit Sound Card

 

 

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر فرمت : EXE

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر حجم : ۵۳۶ مگا بایت

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر دانلود : دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four | لینک کمکی

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی چهار شگفت انگیز Fantastic Four برای کامپیوتر منبع : یاس دانلود

 

 

راهنماي دانلود

 

 پسورد کلیه فایل ها www.yasdl.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید.
 دانلود کلیه فایل ها کاملاً رایگان می باشد.
 پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
 فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
 در صورت دانلود نشدن فايل شما ميتوانيد براي رفع اين مشكل در آخر فايل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.(به دلیل کش Server)
 فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
 فایل های بسیار حجیم  برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
 بهتر است براي استفاده از فايل هاي Patch در ويندوز هاي 7 و ويستا روي فايل کليک راست کرده و از گزينه Run as Administrator فايل Patch را اجرا کنيد . 
اگر فايلي را دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ( ارور CRC یا پسورد ) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد.در صورت حل نشدن مشکل ،فایل ناقص دانلود شده است و مجدد فایل رو دانلود کنید.
 
فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraISO بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,807
  • بازدید ماه : 1,807
  • بازدید سال : 49,711
  • بازدید کلی : 412,642