loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 609 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی بازی با کلمات Persian Words Game

امروز یک بازی فلش و ایرانی به نام بازی با کلمات را که حجمی معادل 2 مگابایت دارد برای شما عزیزان ایرانی آماده دانلود کرده ایم. این بازی توسط “هـ . زیرک زاده” ساخته و طراحی شده است. وجود یک شخصیت بزله گو با نام قرقیزخان که جملات خنده داری برای تشویق و تنبیه شخص بازی کننده بیان می کند به بازی نشاط خاصی می بخشد. در قالب بازی بنا به گفته طراح از مینیاتورهای استاد فرشچیان استفاده شده است که محیط برنامه را به یک محیط کاملا ایرانی سوق داده است. بازی در مراحل 10 و 30 قابلیت ذخیره شدن دارد همچنین در بازی شش استکان وجود دارد و با زدن هرحرف اشتباه یک استکان می شکند که نشانه کم شدن فرصت ها برای رسیدن به پاسخ صحیح است و چنانچه هر شش استکان بشکند بازی به پایان می رسد.این بازی بسیار زیبا و کم حجم ایرانی را هم اکنون از سایتgames100 دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 725 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر

دانلود بازی فکری و پازلی فلش

 

بازی فکری و پازلی فلش از جمله گیم های کم حجم و جذابی است که طرفداران بسیاری دارد . بازی های فلش به دلیل اینکه نیاز به نصب ندارد و به سهولت در هر رایانه ای قابل اجرا می باشد طرفداران بیشماری را در رده های سنی مختلف به خود اختصاص داده است . بازی های فلش نیز انواع گوناگونی دارند که از محبوب ترین آن ها می توان از مجموعه بازی فکری و پازلی فلش Collection of Puzzle Flash Games نام برد .

بازی فکری و پازلی فلش برای اجرا نیاز به برنامه ی Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که دسترسی به آن در تمامی سیستم عامل های ویندوز امکان پذیر است . بازی های پازلی فلش سبکی معمایی دارند که برای حل آن ها می توان از مهارت هایی مانند منطق ، آزمون و تست ، تشخیص الگو و … استفاده کرد . از ویژگی های بازی فکری و پازلی می توان به : گرافیک زیبا و فانتزی ، سادگی در کنترل ،  نیاز نداشتن به نصب و … اشاره کرد . حال اگر از طرفداران بازی های پازلی و فکری هستید ، فرصت دانلود بازی فکری و پازلی فلش برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب از دست ندهید .

MOHAMMAD بازدید : 347 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

MOHAMMAD بازدید : 706 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

MOHAMMAD بازدید : 738 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

MOHAMMAD بازدید : 694 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

بازي فلش جنگي تك تير انداز

بازي فلش كامپيوتري The Sniper 2 اين بازي فلش از يك گرافيك بسيار جالب و كم نظير برخوردار است كه كمتر بازي فلشي همچين شكلي دارد در اين بازي جنگي شما به شكل يك تك تير اندار و با تفنگ دوربين دار بايد دشمنان خود را از بين ببريد اين بازي فلش جديد را از ميهن دانلود دريافت كنيد و اوقات تفريح خود يك بازي مهيج را انجام دهيد

 

يكي از صحنه هاي اين بازي فلش را در عكس زير مشاهده ميكنيد:

بازي فلش جديد


MOHAMMAD بازدید : 392 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

بازي فلش

بازي فلش جديد با گرافيك مناسب و حجم كم براي تفريح و سرگرمي ساده اين بازي با مراحل زياد و تظيم دشواري بازي يك بازي فلش نسل جديد است كه جذابيت خاصي دارد دانلود كنيد اين بازي فلش رو و لذت ببريد

MOHAMMAD بازدید : 408 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold

بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.
MOHAMMAD بازدید : 703 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic
بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.
MOHAMMAD بازدید : 385 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

screenshot110_resize.JPG

بازی مدافع جهان The World Defender
انجین مورد استفاده : game maker 7
سازندگان : آرش و حسام اسمعیلی
سبک : شوتر 2d

داستان بازی :
 شما باید در نقش احسان شخصیت اول بازی به مبارزه با موجودات ناشناسی بپردازید که جهان رو تحت کنترل خودشون دراوردن و تمام کشورها رو اشغال کردن در این بین فقط ایران مونده که به طور کامل اشغال نشده و این تنها فرصتیه که شما از زمین دفاع کنید .

این بازی کاملا ایرانی بوده و توسط یه گروه مستقل ساخته شده است .من به عنوان یه عضو کوچک از جامعه گیم ایران اعلام می کنم که کاملا از تمام بازی سازان مستقل حمایت خواهم کرد ،پس از تمام عزیزان که در این عرصه تلاش و فعالیت می کنند خواهشمندم در صورت تمایل بازی خودشان را برای ما بفرستن تا بقیه دوستان هم بتوانند از آن استفاده کرده و  با اثر شما عزیزان آشنا شوند .
شاید بازی های بسیار زیادی باشند که ساخته می شوند ولی افراد کمی از آن اطلاع پیدا می کنند ،میهن دانلود تصمیم گرفته است که از اثر این عزیزان تشکر به عمل آورده و بقیه دوستان را با اثر این سازندگان کوچک اما پر تلاش آشنا کند .به امید آن که ایران به عنوان یک قطب اصلی بازی سازی در دنیا مطرح شود .
برای مشاهده عکس های بازی و دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید .
MOHAMMAD بازدید : 605 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود پکیج  بازی های نینتندو برای رایانه

نام بازی: Nintendo
پلتفورم : pc
ژانر: 2D, Sport, Adventure, Logic, Children, Race, Arcade, Fighting\
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MihanDownload
مد بازی : --
حمایت توسط : Nintendo + others
درجه بندی سنی : +2
قابلیت آنلاین:ندارد
نینتِندو یک شرکت چندملیتی تولیدکننده بازی های رایانه ای است که در سال ۱۸۸۹ در کیوتو ژاپن تأسیس شد.در آن زمان نینتندو کارتهای بازی تولید میکرد.این شرکت در نهایت فعالیت خود را روی بازیهای کامپیوتری منحصر کرد.نیتنندو از معروفترین و قدیمیترین شرکتهای بازی های کامپیوتری به شمار میاید.و گفته می شود سومین شرکت ارزشمند ژاپن میباشد.ارزش این شرکت 85 میلیارد دلار آمریکا میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,825
  • بازدید ماه : 1,825
  • بازدید سال : 49,729
  • بازدید کلی : 412,660