loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 818 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

Costume Quest 2 (1) دانلود بازی Costume Quest 2

نام بازی: Costume Quest 2
پلتفورم : pc
ژانر: RPG
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Midnight City
حمایت توسط : Double Fine Productions
درجه بندی سنی : +۱۲

بازی Costume Quest 2 یک بازی نقش آفرینی(به جای شخصیت های اصلی بازی) جذاب است که توسط Double FineProductions تولید و توسط MidnightCity به جهان بازی منتشر شد. این بازی ادامه ی نسخه ی قبلی اش است . نسخه ی قبلی این بازی در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود. Costume Quest 2 به گیمرها اجازه می دهد که هویت یکی از دوقلوهای بازی را به نام های Wren یا Reynold(برادر و خواهر دوقلو) انتخاب کنند و با آن بازی کنند. این دوقلو به همراه دوستانشان ، گروهی را تشکیل می دهند و به جاهای زیادی سفر می کنند و از آنجا آب نبات ها و لباس های گوناگونی جمع آوری میکنند. آنها سعی می کنند نقشه های آقای دکتر(دندان پزشک) Orel White را که دوست داشت مراسم روز هالووین برای همیشه از بین برود، نقش بر آب کنند (همانطور که می دانید شب ۳۱ اکتبر هالووین نامیده شده است. در قدیم مردم بر این باور بودند که افرادی که مرده اند در این شب از قبرهای خود بیرون می آیند. به همین دلیل مردم کانادا و آمریکا و بریتانیا هالووین را جشن می گیرند. بچه ها لباس هایی می پوشند که شبیه روح ها و جادوگرها شوند. آنها سعس می کنند ترسناک جلوه کنند و به در خانه های مردم می روند و از آنها آب نبات یا چیزهای دیگر می گیرند. انها سعی می کنند با هر ترفندی که شده از مردم آب نبات بگیرند) . در این بازی جنگ ها و سفرهای طولانی بسیار زیادی رخ می دهد. این بازی تا کنون روی Windows ، iOS و Linux قابل اجرا بود و در ادامه روی PlayStation 3 ، PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One و Wii U نیز قابل اجرا خواهد بود. نسخه ی قبلی بازی فقط روی PlayStation 3 و Xbox 360 اجرا می شد.

MOHAMMAD بازدید : 655 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

1 دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

Dead%20To%20Rights%20(2) دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

مجموعه بازی های Dead To Rights یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون سه نسخه از آن برای برخی از کنسول ها ساخته و روانه بازار شده است. این بار از سایت میهن دانلود نسخه اول و به یاد ماندنی این بازی بسیار مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. شخصیت اصلی بازی پلیسی جوان به نام Jack Slate است که دشمنان وی , پدرش را به قتل رسانده اند که این شخصیت در صدد انتقام گیری از خون پدرش با آن ها به مبارزه می پردازد. بازی Dead To Rights بسیار ماهرانه و جذاب طراحی شده به طوری که معنی واقعی انتقام و نفرت را میشود در آن احساس کرد. امیدواریم با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

MOHAMMAD بازدید : 636 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Watch%20Dogs دانلود بازی فوق العاده Watch Dogs برای کامپیوتر

در دنیای ارتباطات امروز ، شیکاگو دارای پیشرفته ترین سیستم کامپیوتری کشور می باشد . سیستمی که تقریبا تمام تکنولوژی های شهر و اطلاعات کلیدی ساکنین را کنترل میکند . شما در این بازی در نقش Aiden Pearce هستید که نه تنها یک هکر بلکه به دلیل یک اتفاق تراژدیکی که در گذشته اش اتفاق افتاده به یک قانون شکن تبدیل شده است . در واقع او دنبال شکار افرادیست که در گذشته باعث آسیب به خانواده اش شده اند . شما در این بازی قادر خواهید بود تا هر دستگاهی رو هک کنید و همه چیز رو تحت کنترل داشته باشید . وقتی در هنگام فرار هستید با گوشی خود چراغ های راهنمایی را طبق نیاز خود هک میکنید و یا وقتی در مخمصه قرار میگیرید برق کل شهر را با یک دکمه از کار می اندازید تا به راحتی از دست پلیسان فرار کنید . در واقع Watch Dogs را میتوان یک بازی نو و خلاقانه دانست به طوری که امکاناتی که در این بازی در اختیار شما است تا به حال در هیچ بازی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است . مهمترین ویژگی و تقاوت بازی همانطور که پیش تر گفته شد  قدرت هک کردن است که به شما امکان کنترل هر چیزی در شیکاگو را می دهد و Aiden در داستان این بازی قرار است به کمک حرفه ای که در آن ماهر است یعنی هک کردن انتقام اتفاقی که برای خانواده اش افتاده را بگیرد . برای اینکه پروژه Watch Dogs را دست کم نگیرید همین کافیست که یوبی سافت به طور رسمی اعلام کرده که سناریوی بازی Watch Dogs حدود 2 سال زمان برده است به طوری که استارت کار در سال 2008 زده شده و مراحل ساخت بازی در سال 2010 آغاز شده است . حتی اگر تمام این نکات را در نظر نگیریم باز هم Watch Dogs پروژه ی فوق العاده ایست که شاید به جز بازی GTA V کمتر عنوانی پیدا شود که توانایی رقابت با گرافیک خیره کننده ی بازی را داشته باشد . امروز سایت گیمز100 نسخه Reloaded این بازی را برای کامپیوتر آماده کرده است که شما در ادامه مطلب میتوانید به رایگان آن را دریافت نمایید .

MOHAMMAD بازدید : 598 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Enemy Front (1) دانلود بازی جبهه دشمن Enemy Front

نام بازی: Enemy Frontپلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 10, 2014
ناشر: CI Games
حمایت توسط : CI Games
درجه بندی سنی : +18

به احتمال قوی با آوردن نام داستان برای این نوع بازی ها پیش خودتان می گویید: این بازی چه داستان خاصی می تواند داشته باشد! به احتمال قوی یک داستان خیالی از جنگ جهانی دوم را همانند سری بازی های call of duty برای ما روایت می کند؛ داستان این عنوان کاملا از روی وقایع جنگ جهانی دوم شبیه سازی شده است، به طوری که حتی ماموریت های موجود در بازی نیز از روی ماموریت های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده اند

MOHAMMAD بازدید : 889 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Wolfenstein The New Order (1) دانلود بازی قلعه ی ولفنشتاین Wolfenstein The New Order

نام بازی: Wolfenstein The New Order
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : May 20, 2014
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : Machine Games
درجه بندی سنی : +18
WOLFENSTEIN 3D در سال ۱۹۹۲ از سوی جان کارمک به عنوان اولین عنوان رسمی اکشن اول شخص شوتر معرفی شد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اما این عنوان بازگشت به قلعه ولف انشتاین بود که در سال ۲۰۰۱ جوایز بسیاری را ربود و جایی را در دل هواداران باز کرد که همیشه از این عنوان به عنوان یکی از برترین بازیهای عمرشان یاد کنند.

MOHAMMAD بازدید : 1446 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 Sniper Elite 3 (1) دانلود بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 3

نام بازی: Sniper Elite 3
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 27, 2014
ناشر: Rebellion
حمایت توسط : Rebellion
درجه بندی سنی : +18
به گیم‌پلی بازی از دو منظر می‌توان نگاه کرد؛ یکی بررسی آن به عنوان یک عنوان شوتر سوم شخص و دیگری بررسی آن با توجه به استاندارد‌های عناوین شبیه‌ساز. اگر از منظر یک عنوان سوم شخص به بازی نگاه کنیم با دریایی از باگ‌های ریز و درشت مواجه خواهیم‌شد. از نحوه‌ی حرکت کردن کاراکتر اصلی بازی در مناطق بسته گرفته تا هوش‌مصنوعی به شدت نامتعادل دشمنان بازی. متاسفانه دشمنان شما در بازی حد تعادل نداشته و در درجه‌ی سختی پایین به شدت مضحک و در درجه سختی بالا بسیار باهوش عمل می‌کنند؛

MOHAMMAD بازدید : 738 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای PC

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای کامپیوتر

 

Guacamelee یک بازی جدید در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت DrinkBox Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن ۳ عرضه شده است . داستان بازی Guacamelee درباره ی فردی به نام Juan Aguacate است که او یک مزرعه دار ساده بود که توسط اسکلت شیطانی به نام Carlos Calaca کشته میشود ولی این مزرعه دار ساده دوباره زنده میشه و به او ماسکی هدیه داده میشه که اون را تبدیل به قهرمان شما در بازی میکند و ماجرای شما از همینجا شروع میشود که شما باید دنیا را نجات دهید و بلکه دختر رئیس جمهور را هم باید از دست Carlos Calaca نجات دهید .

بازی Guacamelee یک بازی دو بعدی Open world است به این صورت که به شما اجازه داده میشه به مکانهای مختلف توی نقشه بازی سفر کنید و به جست و جو و مبارزه بپردازید . گرافیک بازی هم بسیار خوب کار شده است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های Open World هستید فرصت دانلود بازی Guacamelee Gold Edition را به صورت مستقیم و رایگان از games100  از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 1238 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Police Simulator 2   بازی شبیه ساز پلیس

 

دانلود بازی Police Simulator 2

 دانلود بازی شبیه ساز پلیس

 

Police Simulator 2 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی پلیس است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید وارد ماجرای های دزدی شوید؟ دوست دارید وارد یک تعقیب و گریز جانانه همراه با انواع ماشینهای پلیس و هلیکوپترها شوید؟ دوست دارید وارد ماجراهای سرقت های مسلحانه شوید و به گروهتان دستور دهید تا سارقان را دستگیر نمایید؟ پیشنهاد ما به شما بازی Police Simulator 2 است .

شما در بازی Police Simulator 2 نقش رئیس پلیسی را ایفا میکنید که به شما ماموریت داده می شود را انجام دهید . شما به عنوان یک رئیس پلیس باید افسران را برای گشت زنی به خیابان ها بفرستید و همچنین میتوانید از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز استفاده کنید و باید در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا در شهر نظم را برقرار کند. هم اکنون می توانید بازی Police Simulator 2 را از سایت games100 دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 664 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

نسخه کم حجم Black Box |

 

The Walking Dead Survival Instinct یک بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Activision ساخته و توسط شرکت Terminal Reality برای سه  پلتفرم XBOX 360 / PC / PS3 عرضه شده است . داستان بازی کاملا مربوط به داستان سریال The Walking Dead است و چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. در بازی The Walking Dead Survival Instinct شما درنقش مرد شجاع و جسوری به اسم دریل هستید که همراه برادر خود مریل در دنیایی بی رحم که اکثریت انسان های آن تبدیل به مردگان متحرکی شده اند که موجود زنده را می خورند و هیچ حسی ندارند و سعی در زنده ماندن دارند و… .

هسته اصلی گیم پلی بر اساس مخفی کاری درست شده ایت و این که چگونه بدون جلب کردن توجه واکر ها (مردگان متحرک) بتوانید به اهداف خود در بازی برسید . همچنین مدیریت منابع در بازی بسیار مهم است. غذا، سوخت، اسلحه و مهمات در بازی به صورت محدود وجود دارد و در صورت استفاده نکردن بهینه با مشکل مواجه خواهید شد. پس اگر شما هم علاقه به بازی های اکشن دارید هم اکنون می توانید بازی The Walking Dead Survival Instinct را از سایت games100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 922 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرطرفدار و محبوب مسابقات ماشین سواری Blur

امروز بازی فوق العاده زیبای Blur را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی Blur که به سرعت محو(ناپیدا) معروف شده است توسط شرکت Activision عرضه و منتشر شده است،در بازی 20 نوع شرکت ماشین تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند که هریک از این ماشین ها به سلاح و تجهیزات جنگی منحصر به فردی مجهز هستند،شرکت طراح بازی ( Bizarre ) جدیدترین طرح یعنی خاصیت Wheel – To – Wheel را در بازی گنجانده است با این ویژگی می توانید ماشین های خود را از اساس (پایه) تغییر دهید،علاوه بر سرعت حیرت آوربازی، شاهد جنگ ماشین ها در حین مسابقه خواهید بود، مثلا ماشین موشک زن با موشک هوشمندانه متصل به بدنه که باید توسط راننده فعال شود ماشین رقیب را در یک لحظه با خاکستر یکسان می کند. ماشین های Blur همانند ماشین های Need For Speed با زدن نیترو قدرت و سرعت زیادی می گیرند. مسابقات در کشور های مختلفی مانند اسپانیا ، توکیو و… برگزار می شود،یکی از قابلیت های جالب بازی این است که می توانید از راه های مخفی میانبر زده حریف را غافلگیر کنید و با زدن ضربه او را از میان بردارید. هم اکنون این بازی زیبا را می توانید به طور رایگان ازgames100 دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 1648 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین سواری نهایت سرعت در مسابقات خیابانی Over Speed Street Racing

بازی زیبای نهایت سرعت در مسابقات خیابانی توسط کمپانی City Interactive ارائه شده است که نام کامل این بازی زیبا Over Speed High Performance Street Racing می باشد و محبوبیت زیادی به خاطر حجم مناسب (با توجه به دیگر بازی ها در سبک مسابقات ماشین سواری) در بین کاربران کسب کرده است. تیم ایرانیان دانلود نسخه پرتابل این بازی را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده است. این بازی جزو دسته بازی های ماشین سواری است که علاوه بر مسابقه با رقیبان، باید مراقب ماشین های پلیس باشید، به عبارتی ماشین های پلیس که در مناطق های مختلفی حضور دارند با مشاهده سرعت سرسام آور ماشین شما، شروع به تعقیب شما خواهند کرد و همین دلیل باعث جذابیت و متفاوت بودن بازی شده است. در بازی بیش از 10 نوع ماشین در  مدل های مختلف وجود دارد که هر یک از این ماشین ها، ویژگی و قابلیت های خاص خود را دارند و قابل ارتقاء هستند. یکی دیگر از نکات جالب بازی واقع گرایی است، به طور مثال وقتی ماشین شما با موانع و ماشین رقیب برخورد می کند، صدمه می بیند و باید برای تعمیر ماشین پولی را که در طی مسابقات و با کسب مقام به دست می آورید، بازسازی کنید. مسابقات در شهر زیبای لس آنجلس برگزار می شود. این بازی زیبا و پرتابل را از سایتgames100 به طور رایگان دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 494 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/4ruzm.jpg

بازی فوق العاده زیبا و استراتژیک Age of Empires II HD که توسط کمپانی Hidden Path Entertainment برای PC در سال ۲۰۱۳ به صورت HD بازسازی شده است ، سری بازی های Age of Empires از عنوان هایی است که در سبک استراتژی بسیار موفق ظاهر شد و در طی چند سالی که از اولین نسخه آن میگذرد پیشرفت های بسیار چشم گیری داشته است ، شاید یکی از بهترین نسخه های این بازی Age of Empires II بود که کمپانی سازنده آن به تازگی دست به بازسازی آن زد و به صورت کاملا HD و با کیفیت بسیار عالی منتشر نمود ، این بازی قرون وستا , جایی که نژادهای مختلف در حال زندگی و تشکیل حکومت هستند و در صدد فتح کشورهای مختلف هستند را روایت می کند ، این دارای ۱۳ نژاد مختلف از جمله بیریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها است که هر کدام سلسله و موقعیت های استراتژیک خوشان را دارند . در این بازی شما در ابتدا باید شهر خود را بنا کنید و به ساخت و ساز آن بپردازید و برای حفاظت از جان و مال و مردم کشورتان اقدام به ساخت دیوارهای دفاعی و برجکهای مختلف کنید و سپس اقدام به جمع آوری نیروی انسانی و حیوانی می کنید و یک سپاه قدرتمند تشکیل داده و از اسب ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده می کنید و سپس به دشمنان حمله می کنید و غنائم جنگی بدست می آورید ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایتgames100  به صورت رایگان دانلود نمایید.


MOHAMMAD بازدید : 532 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Dawn of Fantasy Kingdom Wars سرآغاز قوت جنگ های پادشاهی

| بازی سرآغاز قوت: جنگ های پادشاهی |


نام بازی: Dawn of Fantasy Kingdom Wars
پلتفورم : pc
ژانر: Real-Time Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 505Games
مد بازی : N/A
توسه دهنده : Reverie World Studios
درجه بندی سنی : ESRB 12
قابلیت آنلاین:دارد

بیش از هزاران سال پیش جهان با آنچه که امروزه ما در آن زندگی می کنیم بسیار متفاوت بود. مکانی بود که انسان ها با پری ( Elf ) ، کوتوله ( Dwarf ) ، اُرک ( Orc ) ها و... زندگی می کرد. مکانی بود که جادو در هوا جریان داشت و اژدها در آسمان پرواز می کرد. و این شما هستید که باید این سرزمین را در دست بگیرید و اجازه ندهید که جهان نابود شود. Dawn of Fantasy Kingdom Wars یک بازی استراتژیکی فوق العاده و ۳ بعدی می باشد و به شما این امکان را می دهد که سرنوشت بازی را خودتان تعیین کنید. در این بازی ۶ نژاد مختلف با نیرو های متفاوت وجود دارد. یکی از آنها را برگزیده، سرزمین خود را ساخته و برای جنگ با دشمنان آماده شوید. از ویژگی های این بازی خارق العاده می توان به گیم پلی و داستان منحصر به فرد اشاره کرد.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
MOHAMMAD بازدید : 712 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pday.jpg

 

| دانلود بازی PAYDAY 2 برای کامپیوتر | 

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|  یکی از برترین بازی های سال و برنده جایزه E3   |



نام بازی: PAYDAY 2
تاریخ انتشار : ۲۵ Jul 2013
تاریخ انتشار نسخه اصلی : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳
سازنده: OVERKILL - a Starbreeze Studio.
ناشر: ۵۰۵ Games
زبان: English
سبک :Action, RPG
PAYDAY 2 یک بازی چهار نفره شوتر است که یکی از عنوان های بزرگ گیم امروزه به شما می آید . چهار شخصیت این بازی  Dallas, Hoxton, Wolf and Chains نام دارند که هرکدام از ویژگی های برخوردار میباشند که شما در واشنگتن با این چهار نفر به جرائم مختلفی دست میزنید . شما در بازی می توانید پروژه های خلاف کاری برای خود و گروه خود انتخاب کنید از دزدی یک مغازه کوچک تا سرقت بانک و یا جرائم بزرگ بین المللی و سایبری... .شما می توانید از راه های مختلف پول بدست آوردی و پول خود را برای ارتقای خود سلاح و ... خرج کنید . از ویژگی های این بازی می توان به Dynamic Scenarios رو اشاره کرد به این معنا که اگر یک ماموریت و یا مرحله را دوباره تکرار کنید با داستان و شرابط متفاوتی روبرو خواهید شد و دیگر از تکرار خبری نیست که این به جذابیت بازی فوق العاده اضافه کرده است .دیگر ویژگی بازی قابلیت بسیاز جذاب مولتی پلیر این بازی است که میتوانید تا چهار نفر هم زمان در این بازی به ماموریت های مختلف بروید و با هم بازی را پیش ببرید . همچنین در این بازی میتوانید سلاح های خود را کاملا شخصی سازی کنید به نحوی که تا به حال در هیچ بازی نظیر آن را ندیده اید . PAYDAY 2 عنوان یکی از بزرگترین بازی های ۲۰۱۳ است که اکنون آریا دانلود نسخه بتا آن را برای شما عزیزان آماده کرده است .
برای دانلود به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید
MOHAMMAD بازدید : 791 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Hitman Absolution دانلود بازی اکشن هیتمن Hitman Absolution

Hitman Absolution - Black Box Version

بعد از چندین سال بی خبری , بالاخره مامور 47 با بازی Hitman Absolution بازگشته است تا دوباره بر تخت پادشاهی قاتل های حرفه ای بنشیند ! در نبود او شخصیت های قاتلی نظیر Ezio یا Corvo از Dishonored ظهور کرده اند که این مسئله کار را برای او سخت می کند. Square Enix , ناشر بازی هم این مسئله را به خوبی می داند و به همین جهت در اکثر ویدیو های تبلیغاتی بازی از واژه « قاتل اصلی » استفاده کرده که تنها دلیلش این بوده تا اثبات کند , مامور 47 بود که برای اولین بار چنین شخصیتی را به صنعت بازی های ویدیویی معرفی کرد. بازیکنان در این نسخه از هیتمن هم مانند قبل باید مخفی کاری کنند , لباس افراد مختلف را بپوشند و به این ترتیب خود را از دید دشمن مخفی نگه دارند تا با دستان خالی یا اسلحه بی صدای خود گاردهای دشمن را از میان بردارند.

حتی برای آن هایی که از مخفی کاری و ماموریت های ویژه خوششان نمی آید هم انتخابی دیگر قرار داده شده است. این گونه افراد می توانند با اسلحه های قدرتمندی که در محیط بازی پیدا می شود به دل درگیری رفته و تمامی دشمنان را قتل عام کنند. همه چیز بستگی به خود بازیکن دارد که بخواهد چه نوع هیتمنی باشد. سازنده بازی هم همان استودیوی سازنده هیتمن های قبلی یعنی IO Interactive بوده و به گفته‌ ی آنها « هیتمن :  آمرزش » در عین آسان تر و در دسترس تر بودن , باز هم ویژگی های خاص این سری را حفظ کرده است. یکی دیگر از نکات جالب , زمان انتشار این بازی بوده که مربوط به منتشر شدن آن در چهل و هفتمین هفته ی سال می شود. در کل می توان گفت Hitman Absolution همان ادامه‌ ای است که طرفداران شایسته آن بودند. این بازی را میتوان از سایتgames100 در ادامه مطلب دانلود کرد.

 

MOHAMMAD بازدید : 439 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای کامپیوتر

| نسخه SKIDROW |

NASCAR The Game 2013 نسخه جدید بازی مسابقات NASCAR  است که یکی از حرفه ای ترین و جذابترین رده های مسابقات ماشین سواری میباشد که هر ساله میان تعداد زیادی از رانندگان برگزار میشود و طرفداران زیادی دارد . جدیدترین نسخه این بازی که توسط کمپانی نام آشنای EA Games عرضه شده و یک شبیه ساز تمام عیار برای مسابقات نسکار محسوب می شود و با نام بازی NASCAR The Game روانه بازار شده را برای دانلود قرار دهیم .

از آنجایی که بازی NASCAR The Game در سبک شبیه سازی و مسابقه ای قرار می گیرد پیستها و ماشینهایی از دنیای واقعی این سری مسابقات در بازی وجود دارند که میتواند ارزش بازی را بسیار بالا ببرد و آنرا واقع گرایانه جلوه دهد . با بازی NASCAR The Game  یکبار دیگر این فرصت را خواهید داشت که مسابقات هیجان انگیز نسکار را در غالب یک بازی ماشین سواری با گرافیک بالا و طراحی خوب از مسابقات و پیستها تجربه نمایید و در میان حمع انبوهی از تماشاگران رقیب های خود را در تورنومنتهای مختلف شکست دهید . شما هم اکنون می توانید بازی NASCAR The Game 2013  را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایتgames100 در یافت نمایید

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 621 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی lost Planet 2 برای PC

دانلود بازی lost Planet 2 برای PC

نسخه کم حجم Black Box|

 

بازی lost Planet 2 یک بازی اعتیاد آور در سبک اکشن سوم شخص است که توسط شرکت Capcom برای سه پلتفرم PC / X360 / PS3عرضه شده است . در بازی lost Planet 2 داستان ۱۰ سال پس از حوادث نسخه قبل اتفاق می افتد. سیاره E.D.N III طی این ده سال به خورشید نزدیک تر شده و یخ های آن کم کم در حال ذوب شدن هستند. این سیاره در گذشته کاملا پوشیده از برف و کوه های بزرگ یخی بوده، ولی با ذوب شدن یخ ها آبشارها و رودهای فراوانی تشکیل شده اند که در نهایت فضای جنگلی و نابی را خلق کرده اند. گذشته از این اتفاقات، این سیاره همچنان سرد است و برف به وفور در آن دیده می شود.

داستان بازی lost Planet 2 جایی شروع می شود که TE را باید از سطح زیرین سیاره و جانورهای موجود در آن که قطعا مالکین و صاحبان سیاره هستند به دست آورد. انسان ها برای بقا وارد جنگی بزرگ با میزبان ها می شوند و … . گرافیک بازی lost Planet 2 در حد قابل قبولی است بازی با موتور همیشگی Capcom که قبلا در Resident Evil 5 استفاده کرده بود، ساخته شده است. گیم پلی بازی بسیار خوب طراحی شده است و نکته های ریزی را به کار برده اند . با این همه تفاسیر بازی lost Planet 2 یک بازی خوب و درگیر کننده ای است و به طرفداران سبک بازی های سوم شخص توصیه می شود. پیشنهاد می کنیم فرصت دانلود بازی lost Planet 2 را از سایتgames100 از دست ندهید.

 

 

 

MOHAMMAD بازدید : 759 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 5.0

دانلود پچ Pes 2013

دانلود پچ جدید بازی PESEdit.com 2013 Patch 5.0

 

پچ جدید بازی PES 2013 با نام PESEdit.com 2013 Patch 5.0 منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از پچ بازی PES 2013 را از سایت games100 با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 572 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Narco Terror برای PC

دانلود بازی Narco Terror برای PC

| نسخه CRACK + RELOADED |

 

Narco Terror یک بازی جدید در سبک شوتر اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KochMedia برای کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی Narco Terror در باره ی فردی به نام Rick Quinn است که دخترش توسط بچه دست ها از دست داده و وی حالا دنبال پسگیری دخترش است که حوادثی در بازی رخ می دهد… . بازی Narco Terror یه بازی تمام اکشن آرکید است که میتواند بازی باز را پای سیستم برای چندین ساعت مشغول کند .

در بازی Narco Terror شما با سلاح ها مخرب و زیادی که دارید می توانید با دشمنتان روبرو شوید  مانند انواع تفنگها و نارنجکها و موشک ها و هلیکوپترهای جنگی گرفته تا تانکها و حتی زیردریایی ها که نمی تواند جلو دار شما باشد . همچنین در بازی Narco Terror مبارزات بسیار زیبا و درگیر کننده ، سلاح های کشنده و قابل تنظیم ، امکان بازی به صورت چند نفره و همچنین آنلاین و… را دارد . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های آرکید تمام اکشن هستید هم اکنون می توانید بازی Narco Terror را از سایتgames100دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

MOHAMMAD بازدید : 528 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

God Mode cover دانلود بازی God Mode برای PC

God Mode PC-RELOADED

بازی God Mode روایتی آمیخته از افسانه های یونان و ماجراهای بعد از آن می باشد. شما به عنوان بازمانده ی یکی از خدایان کهن می باشید که خانواده اش بوسیله ی Hades از طرف Mt.Olympus نابود شده اند و برای همیشه به ابدیت پیوسته اند. برای جلوگیری از یک زندگی نفرینی که پس از این شما با آن روبرو خواهید بود، شما باید با نیروهایی زیرزمینی از دنیایی دیگر بجنگید و بر آن ها غلبه نمایید. این بازی قابلیت چند نفره بازی شدن را از طریق LAN برای شما فراهم می آورد. بازی God Mode یک بازی سوم شخص Co-op می باشد که داستان مشخصی را دنبال نمی کند، تیراندازی های سریع و هیجان انگیز را برای شما بوجود می آورد و جلوه های بی نظیری را خلق می کند.این بازی را میتوانید با استفاده از ادامه مطلب از سایت games100 دانلود نمایید

 

MOHAMMAD بازدید : 505 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

mars war logs cover دانلود بازی Mars: War Logs برای PC

Mars: War Logs PC-COGENT

بازی Mars: Wars Logs یک بازی در سبک بازی های فضایی گذشته می باشد که توسط شرکت Spiders ساخته و توسط شرکت Focus Home Interactive به بازار عرضه شده است. در دنیای ویران گشته مریخ، ۲ سرنوشت با هم آمیخته می شوند. دو موجود برای هویت خود در سرتاسر یک سیاره خراب شده شروع به گشتن می کنند، با نبردهای خونین مواجه می شوند که رهبران گذشته ی این سیاره را از میان بر می دارد. گاهی وقت ها این دو از هم جدا، گاهی با دشمنان مشابه نبرد می کنند، هر دوی آن ها منشاء ظهور دوره ای جدید می باشند. Mars: War Logs یک بازی خیالی اکشن در سبک RPG می باشد که به طور هوشمندانه ای به ترکیب توسعه ی شخصیت ها و نبردهای سریع و منسجم می پردازد. این بازی شما را به سفری عمیق به داخل دنیایی کاملا جدید می برد و به شما سناریوهایی که مربوط به تضادها، نژاد پرستی ها و محیط زندگی در سیاره مریخ می باشد می برد . این بازی را میتوانید با استفاده از ادامه مطلب از سایت games100 دانلود نمایید

MOHAMMAD بازدید : 600 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)


دانلود بازی Deadpool برای PC

دانلود بازی Deadpool

نسخه کم حجم Black Box |

Deadpool یک بازی جدید و اعتیاد آور در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت High Moon Studios ساخته و توسط شرکت Activision برای سه پلتفرم PC / X360 / PS3عرضه شده است .Deadpool همواره به عنوان یکی از شخصیت های عجیب و غریب کمیک های مارویل شناخته می شود و بر خلاف دیگر شخصیت های کمیک های این شرکت که همیشه قهرمان هستند و نقش آدم خوبه و فردی که مسیول نجات جان مردم است را ایفا می کنند ، بازی Deadpool کاملا تهی از این ویژگی ها می باشد و نه تنها یک قهرمان نیست بلکه تمامی قهرمان و دشمنان کمیک های مارویل را هم مدام مسخره می کند.

به هر حال داستان بازی Deadpool از آن جایی آغاز می شود که ددپول کارمندان استدیوی High Moon را می دزدد و آن ها را مجبور می کند که عالی ترین بازی که نقش اصلیش هم باید خودش باشد را بسازند و … .  میشه گفت یکی از جالب ترین قسمت های بازی همین گیم پلی است. در کل با این که بازی Deadpoolمشکلاتی را در ساختار گیم پلی و گرافیک با خود به همراه دارد ولی به لطف شخصیت پردازی عالی Deadpool ، شوخی های عالی و بی پایان و داستانی جالب باعث می شود که شما انگیزه ی کافی برای یک بار اتمام بازی را داشته باشید و شما هم اکنون می توانید بازی Deadpool را از سایتgames100 دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

MOHAMMAD بازدید : 1089 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی CITADELSسلطنت شاه آرتور

نام بازی: CITADELS
پلتفورم : pc
ژانر: ction, Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Composer Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Games Distillery s.r.o.
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دار
و این بار با افسانه ی شاه آرتور در دنیای بازی های چند رسانه ای مهمان دیدگان شما هستیم.ارتشی بزرگ در اختیار شما قرار دارد. نیرو های شما   در میدان اصلی شهر جمع شده اند و در حال آماده سازی برای حمله به پادشاهی آرتور هستند. شاهد رویدادهای مهم در تاریخ پادشاهی باشید.همراه با پادشاه و نیرو هایش به سمت آینده ای که نامشخص است حرکت کنید.
MOHAMMAD بازدید : 431 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Need For Speed Underground

در این پست از وب سایت games100  برای شما عزیزان بازی جذاب و زیبای Underground از سری بازی های محبوب Need For Speed را اماده نموده ایم.  اگر شما نیز عاشق مسابقات خیابانی و سرعتی هستید این بازی را به شما عزیزان توصیه میکنیم . مسابقات در اطراف شهر برگزار میگردد و شما با پیروزی در هر مسابقه با افزایش نقدینگی خود میتوانید ماشین های جدید خریداری کرده و انها را اسپورت و سرعت انها را افزایش دهید. بازی از سه ویزگی منحصر به فرد بهره میبرد : Drag, Drift و Sprint که باعث جذابیت هر چه بیشتر این بازی می شود. طراحی منظره های چشم نواز و زیبا ، گیم پلی عالی ، گرافیک بالا و ... از دیگر ویزگی ها جذاب این بازی می باشد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را در ادامه مطلب از وب سایتgames100 دریافت نمائید.

MOHAMMAD بازدید : 475 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی BioShock Infinite Clash in the Clouds آزادی خواهی

نام بازی: BioShock Infinite: Clash in the Clouds
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Irrational Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Irrational Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
این مجموعه اولین پکیج دی ال سی برای سری بازی های BioShock Infinite است.ترکیبی پیشرفته از بکارگیری سلاح های مافوق بشر و بسیار پیشرفته به همراه یک محیط پویا در اختیار شما است.این پکیج شامل 60 تغییر بسیار عالی است که در قالب 5 نقشه ی جدید گنجانده شده است. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

MOHAMMAD بازدید : 377 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Rise of the Triad دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 


MOHAMMAD بازدید : 568 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود پکیج بازی پدر خوانده The Godfather I II

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare



نام بازی: The Godfather: Dilogy
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / Strategy (Real-time) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2009
تاریخ انتشار در آمریکا : 2009
تاریخ انتشار در اروپا : 2009
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : EA Redwood Shores
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون هر دو نسخه ی بازی معروف و بسیار زیبای پدر خوانده را برای شما عزیزان آماده کرده ام . در این مجموعه The Godfather I و The Godfather II گنجانده شده است . هر دو نسخه به صورت جداگانه و هم به صورت با هم برای شما آماده شده است . ساختن بازی فیلمهای سینمایی چند سالی است که به دلیل پیشرفت درانیمیشن وبازی های کامپیوتری رواج زیادی یافته است.بازی سازان این باربه سراغ فیلم پدرخوانده رفته اند و این فیلم پرحادثه را به بازی تبدیل کرده اندکه نوعی تقلید هم ازبازی های دیگر به شمارمی آید واین موضوع باعث شده است که بازی کاملا کلیشه ای شود و فقط بازی کننده برای به پایان رساندن بازی وقت خود را روی آن بگذارد. روند بازی دقیقا قدم به قدم فیلم آن می باشد وعلاوه بر پیش بردن داستان اصلی بازی ماموریتها فرعی دیگری هم دربازی وجود دارند که با انجام آنها می توانید پول ویا لوازم مورد نیازبرای انجام بهتر بازی را فراهم کنید بازیGTAمیباشد .زورگیری ویا ماشین سواری درشهروفرارازدست پلیسها که هوش زیاد خوبی ندارند وغیره....از جمله این مولفه ها میباشند .یکی از موضوعاتی که دربازی بازی کننده را خسته می کند محیط بسیار شلوغ وهمیشه تاریک بازی است که انگار دراین بازی هیچ وقت روزنمیشود .گرافیک بازی گرافیک چندان قوی نیست ودرآن هم کندی گرافیک دیده نمیشود زیرا موتور-پایه بازی بسیارقوی میباشد به هرحال این بازی را با سیستمهای متوسط هم میتوانید بازی کنید .یکی از نقاط قوت بازی هم موسیقی متن بسیار عالی آن است که به موقع شروع به نواختن میکند وحس وحال بازی را به کلی عوض میکند یکی از کارهایی که دراین بازی بسیار نو به نظرمیرسد این است که شما می توانید چهره ی کاراکتر خود را طراحی کنیدکه این کاردرنوع خودش برای من جالب است. دموها ودیالوگهای میان هر ماموریت تا حدودی خسته کننده می باشد و نمیتوان به خوبی فهمید که درمورد چه موضوعی باهم صحبت می کنند اما توجه به آنها هم بی ثمرنیست .کنترل بازی با موس و کیبورد سخت می باشد زیرا برای شلیک کردن ویا ضربه زدن باید مانند بازی کینگ کونگ یک دکمه را نگه داشته و با دکمه ی دیگر ضربه بزنید .پس برای این که موس و کیبودرتان سالم بماند حتما از یک گیم پد استفاده کنید .دشمنان دربازی هم از هوش مصنوع زیاد بالایی برخوردار نیستند زیرا به محض زدن آنها پشت سرهم ویا پنهان شدن در-پشت دیوار به راحتی میتوانید از شرآنهاراحت شوید .از نظر سلاح هم دراین بازی مشکل ندارید ولی بهتر است در تیراندازی تاحدودی صرفه جویی کنید بازی نسبتا طولانی می باشد و بازی کننده برای به پایان رساندن آن باید وقت زیادی را صرف کند . اما به هر حال انجام این بازی تا حدودی خالی از لطف نیست ومی توانید با آن وقت خود را پر کنید. بازی پدرخوانده قبل از آمدنش سر وصداهای زیادی داشت امابه محض آمدنش نتوانست تمام خواسته های بازی کننده هایش را اجرا کند وشاید دلیل اصلی آن هم تقلید و تکراری بودن بازی بوده است. و اما The Godfather II ، هنوز هم که هنوزه اینبازی با یک زاویه دید متفاوت از یک فیلم زیبا شما را در تجربه یه بازی لذت بخش با خود سهیم میکند ,  از لحاظ مهمات جنگی و تجهیزات زد و خورد هم که بی نظیر استاین بازی  که بر اساس سه گانه فیلم کلاسیک  وبه یاد ماندنی Godfather می‌باشد یک بازی open world است که در ان ازادانه به هر جا که دوست داشته باشید قدم میگذاریدشهر بازی هم نیویورک ,  کوبا و فلوریدا است . درا ین قسمت از بازی برای کاراکتر های ان از شخصیت های خود فیلم استفاده شده است . دیگر ان که دوربینی به نام birds eye strategy وجود دارد که بیشتر برای اگاهی از محل مخفی شدن دشمنان کاربرد دارد...
دانلود رایگان پکیج بازی های پدر خوانده در ادامه مطلب...

 

MOHAMMAD بازدید : 713 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

MOHAMMAD بازدید : 732 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

1x1.trans دانلود بازی FIFA 13 برای کامپیوتر

بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی fifa 13 – فیفا ۱۳ منتشر شد. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در بازی FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.دوستان عزیز قبل از دانلود بازی  حتما آموزش ها رو مطالعه کنید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

MOHAMMAD بازدید : 944 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

1x1.trans دانلود بازی Need for Speed: Most Wanted 2012 برای pc

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است .بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید. دوستان عزیز قبل از دانلود بازی حتما آموزش ها رو مطالعه کنید. برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب برید.

MOHAMMAD بازدید : 683 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Darksiders II سوارکار آخرالزمان

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
به همراه دی ال سی های :
Darksiders II-Crucible Pass
Darksiders II-Dark Talons
Darksiders II-Rusanov's Axe
Darksiders II-Skeletal Axe of Rending

|
بهترین نسخه : Limited Edition|
|کرک بازی افزوده شد|
|توجه : افرادی که با نرم افزار استیم کار نکرده اند ، لطفا نسخه ی SKIDROW را دانلود نمایند|
|آپدیت شماره 2 اسکیدرو افزوده شد|
 Darksiders II Arguls Tomb DLC

نام بازی: DARKSIDERS II LIMITED EDITION
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure, RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Czech, Dutch, English*, French, German, Italian, Polish, Russian, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Vigil Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی  است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد.
MOHAMMAD بازدید : 389 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف

احتمالا کاربران زیادی با بازی Afterfall Insanity آشنا هستند ولی باز هم به توضیح مختصری درباره بازی می پردازیم. در بازی Afterfall InSanity ، گیمر سرنوشت خویش را در گرو مخروبه های ناشناخته شهر می بیند . یا به طور دقیق تر در فاضلاب ها ، تونل ها و ... !پناه گاه هایی چندش آور برای مبارزه با دست اندرکاران  واقعه ی هولوکاست هسته ای از اکتبر 2012 است . هم اکنون نسخه عرصه کثیف این بازی منتشر شده است که در این نسخه باید در میان حمله های موجی دشمن ایستادگی کرده و در آخر هر مرحله جایزه ویژه ای دریافت کنید. یکی از ویژگی های این نسخه نیز داشتن برخی مراحل کوتاه می باشد، هم چنین برای مقابله با دشمنان در مراحل سخت می توانید وسایل جدیدی را خریداری نمائید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

MOHAMMAD بازدید : 1251 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

1x1.trans دانلود بازی pes 2013 برای کامپیوتر

بالاخره شرکت کونامی نسخه نهایی بازی پی اس ۲۰۱۳ – PES 2013 رو عرضه کرد. Pro Evelution Soccer 2013 اوج سیر تکاملی بازی های شبیه سازی فوتبال است. از عکس العمل و رویدادها گرفته تا حرکات فرد فرد سوپر استارهای فوتبال جهان،بدون شک این نسخه از بازی ، بازگشت به ریشه های فوتبال و سطح بالای تاکتیک و دقت است. غول بازی سازی Konami در این نسخه از بازی چهره ی وسیع تر و جذابتری از نبوغ و ویژگی های بزرگان فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو ستاره ی این روز های Pes 13 به نمایش گذاشته است. اگر نسخه های گذشته ی این پدیده ی سرگرمی را بازی کرده باشید،با مقایسه با این نسخه متوجه تغییرات عمده ی آن خواهید شد. دوستان عزیز قبل از دانلود بازی حتما آموزش ها رو مطالعه کنید. برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

 

 

MOHAMMAD بازدید : 391 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Dead Space 3

|نسخه ی Black Box|

نام بازی: Dead Space 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی  : N/A
حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Space در زمانی که عناوین ترسناک ژاپنی در افول بوده و بیشتر اکشن شده بودند ظاهر شد. عنوانی که بر خلاف دوستان ژاپنی اش هیچ چیز غیر از ترس نداشت و یادآور دوران طلایی این سبک بود. این عنوان در شماره دوم خود در اکثر موارد پیشرفت کرد و برخلاف چیزی که بسیاری انتظار داشتند اکشن نشد و آیزاک هنوز هم با کابوس هایی وحشتناک روبرو بود.
MOHAMMAD بازدید : 492 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim

نام بازی: The Elder Scrolls V Skyrim
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر:  Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bethesda Softworkstudios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Skyrim نام سرزمینیست خیالی که داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد. خیلی ها بر این عقیده اند که این نسخه ادامه ای مستقیمی از نسخه Oblivion، ولی این حرف درست نیست زیرا تمامی اتفاقات Skyrim جدای از نسخه قبلی رخ می دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سوار بر درشکه به عنوان یک زندانی برای محاکمه شدن به صحنه محاکمه انتقال داده می شوید، بی شک در این میان تنها نیستید و عده ای زندانی دیگر نیز با شما می باشند که هر کدام از موضوعی صحبت می کنند؛

MOHAMMAD بازدید : 523 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود دی ال سی Tom Clancys Ghost Recon: Future Soldier Khyber Strike

نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : 
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر  را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.

MOHAMMAD بازدید : 471 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود دی ام سی Devil May Cry Vergils Downfall

نام بازی: DmC Devil May Cry
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3-d Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ninja Theory
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

باز هم دِویل می کرای و باز هم نقش آفرینی های بصری هیجان انگیز که شما را ساعت های متحیر می کند.اما این بار با گرافیکی بهتر و گیم پلی بی نظیر تر ! اینبار کمپانی کپ کام می داند که چه بازی را در اختیار قرار گرفته است.بازی ای که تنها کرکتر های اصلی آنها اسطوره هایی برای گیمر های خودش شده است.

MOHAMMAD بازدید : 689 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای

نام بازی: Sniper: Ghost Warrior 2
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: City Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : City Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی S:GW 2 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند.از هر جهت که به آن نگاه می کنیم یک پیشرفت قابل توجه به حساب می آید. 

MOHAMMAD بازدید : 494 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودنداين نسخه را با حجم باور نكردني از سايت games100هديه بگيريد.به ادامه مطلب برويد...

MOHAMMAD بازدید : 524 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Metro Last Light وحشت در مترو

|نسخه ی RELOADED به همراه کرک معتبر |

نام بازی: Metro Last Light
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : 4A Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. به ادامه مطلب برويد...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,793
  • بازدید ماه : 1,793
  • بازدید سال : 49,697
  • بازدید کلی : 412,628