loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 935 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Battle Group 2 برای PC

دانلود بازی Battle Group 2 برای کامپیوتر

 

Battle Group 2 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . ناوگان دریایی خود را برای جنگی عظیم آماده نموده است. در این بازی شاهد نبرد در دو طرف دریا بین دو گروه با پیشرفته تجهیزات جنگی خواهیم بود. اسفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دریایی و ماهواره ای شما را به پیروزی در جنگ نزدیک تر می سازد.

شرایط جوی نیز در این نبرد تاثیرات مخرب خود را نشان می دهد اما آن چیزی که شما باید در نظر داشته باشید دفاع از قلمرو خود در هر شرایطی خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Battle Group 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت گیمز100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 830 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Pyro Jump برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pyro Jump برای کامپیوتر

 

Pyro Jump عنوان بازی کم حجم و جدیدی در سبک پازل و فکری می باشد که به تازگی برای کامپیوتر تولید و عرضه شده است . این بازی توسط استودیو های Pinpin Team و Noveo ساخته شده و تاکنون برای سیستم عامل های اندروید و سیستم عامل انحصاری اپل IOS عرضه گردیده است و دارای داستانی کارتونی و با گیرایی بالا می باشد که برای تمامی سنین به خصوص کودکان بسیار لذت بخش و زیبا و سرگرم کننده می باشد .

داستان بازی Pyro Jump مربوط به شعله ای است که به دلیل عشق یک پرنسس کاغذی به دنبال او می رود . گیم پلی این بازی به این نحو است که کاربر می بایستی با کنترل شعله و پریدن از روی غلطک ها به محلی که پرنسس کاغذی قرار دارد برسد . این بازی دارای گرافیک کارتونی قابل قبولی می باشد و مراحل بسیار زیادی دارد که برای رد کردن با از هوش و تمرکز استفاده کرد . اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های فکری می باشید هم اکنون می توانید بازی Pyro Jump را به صورت رایگان و با لینک مستقیم ازسایت گیمز 100دریافت کنید .

MOHAMMAD بازدید : 1139 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم Black Box |

 

Transformers Rise of the Dark Spark عنوان نسخه جدیدی از بازی پر طرفدار Transformers می باشد که بر اساس فیلم محبوب و پر طرفدار Transformers تولید شده و در سال 2014 عرضه شده است. گیم پلی بازی Transformers Rise of the Dark Spark به صورت سوم شخص می باشد . در  بازی تبدیل شوندگان کاربر می تواند هم در جبهه اتوبات ها و هم دیسپتیکان ها ایفای نقش کند که هر کدام از کاراکتر های آن ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که آن ها را از دیگران متمایز کرده و محیط جالبی برای بازی ایجاد می کند. عوامل مهمی به جذابیت بازی کمک می کنند که از آن ها می توان به گیم پلی متفاوت منحصر به فرد و جالب خط داستانی گیرا و دوست داشتنی و گرافیک قابل قبول نام برد.

روند بازی به این گونه می باشد که شما در هر مرحله کنترل یک یا چند کاراکتر را تا پایان مرحله بر عهده دارید تا به سر مقصد منظور برسید. بازیدارای طرفداران خاص خود می باشد که به دلایل فراوانی به این بازی علاقه دارند از جمله خود عنوان Transformers یا گیم پلی آن و یا حتی گرافیک این بازی برای عرضه بازی لحظه شماری می کنند. شما هم اگر از طرفداران این بازی پر طرفدار هستید یا می خواهید برای یک بار هم که شده این عنوان را امتحان کنید هم اکنون می توانید بازی Transformers Rise of the Dark Spark را از سایت گیمز100 به صورت رایگان دریافت کنید.

MOHAMMAD بازدید : 716 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال 2014 توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از 30 کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت گیمز 100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 1022 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

دانلود بازی نبرد آذرخش ایرانی و فارسی

 

نبرد آذرخش یک بازی ایرانی و فارسی بسیار جذاب و متفاوت با بازی های مشابه بازار می باشد. بازی آذرخش برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است و از بهترین بازی های داخلی ساخته شده و با حجم بسیار کم می باشد. گرافیک نبرد آذرخش نیز به نسبت حجم آن خوب به نظر می رسد.

بازی آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. اگر شما هم علاقهند بازی های ایرانی هستید فرصت دانلود بازی نبرد آذرخش برای کامپیوتر را به صورت رایگان از وب سایت games100 ، از دست ندهید.

MOHAMMAD بازدید : 759 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (2)

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای PC

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای کامپیوتر

 

Pulse Shift یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری پازلی است که توسط کمپانی ۳ Core Studio درسال ۲۰۱۳ برای کامپیوترعرضه شده است . بازی Pulse Shift یک بازی پازلی اول شخص است که بازی باز را با مسائل فیزیک درگیر میکند و باید شما آن را دور بزنید . در این بازی شما با فیزیک , گرانش و زمان بندی دقیق سر کار دارید . هدف اصلی شما در بازی Pulse Shift این است که برای رسیدن به فلش باید راه راست پیدا کنید و در سریع ترین زمان ممکن برسید .

بازی Pulse Shift شما را در  پیدا کردن , تلاش , جمع آوری , فکر کردن و…  به چالش میکشد . این بازی یک بازی سه بعدی با گرفیک خوب است که شما را واقعا در یک محیط سه بعدی به چالش میکشد . هم اکنون می توانید بازی Pulse Shift را به صورت رایگان و مستقیم از games100 دریافت نمایید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 1035 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

 

بازی Worms Forts Under Siege یک نسخه از بازی کرم ها به صورت ۳D در سبک استراتژیک است که توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Worms Forts Under Siege یک بازی فوق العاده استثنایی و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک می باشد. اگر نسخه های قبلی این را بازی کرده باشید قطعا با داستان بازی آشنا هستید و می دانید که این بازی فوق العاده اعتیاد آور است.

داستان بازی Worms Forts Under Siege در مورد کرمی است که قصد نابودی کرم های دشمن را دارد و شما باید چهار پادگان کرم ها را هدایت کنید و به ساخت استحکامات دفاعی و سلاح های مخرب پرداخته و قلعه خود را گسترش دهید. این نسخه از بازی به صورت ۳D میباشد که دارای محیط کاملا تخریب پذیر میباشد و بازیکنان قادرند که تمام محیط بازی را تخریب نمایند. در بازی Worms Forts انواع سلاح های مختلف ، گرافیک و انیمیشن زیبا و صداهای دوست داشتنی جذابیت بازی را چند برابر کرده است . پس اگرشما هم به سری بازی های کرم ها علاقه دارید هم اکنون میتوانید بازی Worms Forts Under Siege را از سایت games100 به صورت مستقیم دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی بهادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 812 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Scruffs برای PC

دانلود بازی The Scruffs برای کامپیوتر

 

The Scruffs یک بازی جدید در سبک فکری ماجرایی است که توسط شرکت BigWig درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی The Scruffs یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. داستان بازی درباره ی خانواده Scruffs است که دچار مشکلات مالی شده اند و مجبور به فروش خانه خود میشوند ولی پدربزرگ خانواده برای حل این مشکل باز میگردد و جستجوی خود را برای یافتن گنجهای مخفی خانوادگی شروع میکند و شما باید او را برای یافتن این گنجها یاری کنید.

بازی The Scruffs نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد و معماهای بسیاری در آن نهفته شده است که شما باید با آشکار سازی آن ها مراحل را رد کنید. بازی دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجمش دارد و می تواند ساعت ها گیمر را پشت سیستم کامپیوتر میخکوب کند . هم اکنون می توانید بازی The Scruffs را به صورت مستقیمو رایگان از سایتgames100 دریافت کنید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 768 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای PC

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای کامپیوتر

 

Metal Dead یک بازی کم حجم جدید و اعتیاد آور در سبک کمدی ماجراجویی اکشن فانتزی است که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Walk Thru Walls Studios برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . در بازی Metal Dead داستان فردی روایت میشود که در اثر خرابی ماشین و به طور ناخودآگاه وارد یک مرکز تحقیقات دارویی میشود اما در آنجا با اتفاقات عجیبی روبرو میشود و با موجوداتی شبیه انسان و نیمه جاندار با نام زامبی برخورد میکند که باید سعی کند هر چه سریعتر خود را از این مهلکه نجات دهد .

در بازی Metal Dead شما با دو شخصیت مختلف آشنا میشوید که یکی کاملاً دیوانه و مجنون و دیگری کاملا هوشیار و عاقل است که هر دوی آن ها خصوصیات مربوط به خود را دارند که در طول بازی با آن ها آشنا میشوید و باید … . بازی از گرافیک و گیم پلی روانی و خوبی برخوردار است که میتواند بازی باز را برای چندین ساعت مشغول کند . پس اگر شما از آن دسته افردادی هستید که به بازی های کم حجم در سبک کمدی ماجراجویی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Metal Dead برای PC را از سایت games100 به صورت مستقیم از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

MOHAMMAD بازدید : 722 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی When in Rome برای PC

دانلود بازی When in Rome برای کامپیوتر

 

When in Rome یکی از جدیدترین بازی های استراتژیک و مدیریتی است که سبک و سیاق جدید از عنوان های استراتژیک را با خود به همراه دارد و توسط کمپانی نام آشنای Realore Studios طراحی و با حجم کم روانه بازار شده است . در بازی When in Rome سفری به امپراطوری قدرتمند روم خواهید داشت و این امکان برای شما فراهم خواهد شد که کنترل Flavius که یک سرباز افسانه ای در لشکر رم محسوب میشود را در دست بگیرید و به خلق حماسه های مختلف در جنگهای متفاوت امپراطوری رم کمک نمایید .

بازی When in Rome داستان Flavius و ماجرایی که برای او پیش می آید و او دیگر نمیتواند به جنگ برود را روایت میکند . تا اینکه پادشاه رم تصمیم به گسترش سرزمین خود می گیرد و اینجاست که Flavius بهترین گزینه برای سر و سامان بخشیدن به اوضاع منطقه است و باید سعی کند با مدیریت درست و ترویج کشاورزی و سازماندهی نیروهایی که در اختیار او قرار میگیرد اوضاع را سر رو سامان ببخشد و وظایفی که به او محول شده را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند .

بازی When in Rome یک عنوان استراتژیک است که قطعا ارزش بازی کردن را خواهد داشت و توانایی بازیباز را در ۴۱ مرحله مختلف به چالش خواهد کشید و دارای گرافیک بسیار زیبا و مناسب برای همه سنین بازی باز است . شما هم اکنون می توانید بازی When in Rome را از سایتgames100  دربافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 596 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Cloudberry Kingdom برای PC

دانلود بازی Cloudberry Kingdom

 

Cloudberry Kingdom یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است .اگر از بازی های دو بعدی و سبک سوپر ماریو لذت می برید ، می توانید تجربه جدیدی از بازی های دو بعدی و گیم پلی ساده و روان آن را در بازی Cloudberry Kingdom تجربه کنید. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره ی فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را  نجات دهد. پس اگر شما هم به بازی هایی در سبک سوپر ماریو علاقه مند هستید هم اکنون می توانید بازی Cloudberry Kingdom را ازgames100 دریافت نمایید.

 

 

MOHAMMAD بازدید : 577 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی CastleStorm طوفان قلعه

| بازی طوفان قلعه - FANiSO |

به دنیای طوفان قلعه خوش آمدید.! در این بازی وظیفه شما تخریب قلعه های LEGO شکلی دشمن می باشد. شوالیه ها در حال جنگ با وایکینگ ها هستند. قلعه بسازید، تخریب کنید، نیرو های خود را افزایش دهید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید.! این بازی بر پایه فیزیک بوده و از ویژگی های فوق العاده این بازی دارا بودن تکنولوژی ۲ بعدی در تخریب ساختمان ها و ... می باشد. همچنین می توانید این بازی را با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
MOHAMMAD بازدید : 538 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Toy Defense 2 بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2

Toy Defense 2 نسخه ی جدیدی از بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی بوده که چند روز پیش برای PC توسط شرکت سازنده (Melesta Games) انتشار یافته است. در ابتدا نسخه ی i-OS و Android آن پا به عرصه ی بازی های استراتژیک گذاشت و پس از گذشت چندین روز با استقبال بسیاری خوبی از طرف کاربران روبرو شد. به همین خاطر نیز مدتی نگذشت که نسخه ی کامپیوتری آن نیز با حجم نسبتا مناسب و البته گرافیکی بهتر طراحی گردید. همان طور که گفته شد , این بازی دارای سبکی استراتژیک و هم چنین اکشن بوده و تمامی مراحل آن بر روی صفحه ای داخل اتاق پسرک دنبال می شود. این پسر بچه در کمال ناباوری پس از مشاهده ی نبرد میان اسباب بازی های تصمیم می گیرد تا به افراد صلح گرا کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به پیروزی برسند.

اسباب بازی های بیگانه ای نیز وجود دارند که از مکان های دیگری به سمت سرزمین شما هجوم آورده اند و قصد نفوذ به آن را دارند. برای ایستادگی در مقابل این افراد شرور باید قدرت ارتش خود را افزایش دهید تا بتوانید با نیروی بیشتری در برابر این بیگانگان مقاومت کنید. بازی دفاع اسباب بازی ها دارای 3 دنیای متنوع همراه با محیطی کاملا متفاوت بوده و در هر یک , ده ها مرحله ی جذاب و جدید گنجانده شده است. هم چنین درجه ی سختی آن به دو سطح Normal و Hard تقسیم بنده شده تا افرادی که برای بار اول این بازی را تجربه می کنند , گزینه ی اول را انتخاب نمایند. در ورژن جدید آیتم ها و مرحله های جدید تری به بازی اضافه شده و هم چنین اشکالات نسخه ی اول به طور کامل برطرف شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

MOHAMMAD بازدید : 458 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

racer islands crazy racers بازی مسابقات دیوانه وار Racers Island Crazy Racers

Racers Island Crazy Racers نام بازی جذاب و فانتزی برای دوستداران سبک ماشین سواری می باشد. مسابقات پر تعداد این بازی در 6 جزیره ی مختلف برگذار می شود که هر کدام از آن ها دارای زیبایی خاص خود هستند. در مجموع بازی دارای 32 مرحله مهیج بوده که 8 مرحله در پارک های تفریحی بزرگ واقع هستند. سبک این بازی همانند سری معروف کراش بوده و در طول مسابقات انواع سلاح ها در اختیار کاربر قرار داده شده که باید از آن ها برای ایجاد دردسر و کنار زدن حریفان بهره گیرد. در بازی مسابقات دیوانه وار میبایست علاوه بر افزایش مهارت خود در رانندگی با سبکی خاص , دقت و تمرکز زیادی نیز داشته باشید تا از بازی لذت ببرید. گیم پلی بازی با توجه به حجم ان قابل قبول بوده و کاربر می تواند با استفاده از صفحه کلید نیز به بایز بپردازد.

هم چنین برای افزایش جذابیت , بخش های مولتی پلیر و 4 نفره به آن افزوده شده اند. سیستم موسیقی بازی هم در هنگام مسابقات و هم در پس زمینه بازی وجود داشته و بر هیجان مراحل می افزایند. از ویژگی های دیگر Racers Island Crazy Racers می توان به گرافیک فانتزی آن اشاره کرد و به همین خاطر برای اجرای این بازی نیازی به داشتن سیستم قوی نیست.همچنین در این بازی شما می توانید تعداد متعددی از ماشین ها را به طور دلخواه انتخاب کنید که هر کدام دارای قدرت و سرعت خاصی هستند. در کل می توان بازی مسابقات دیوانه وار را یک بازی مناسب و زیبا برای کسانی که به دنبال بازی های کم حجم هستند , دانست.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

 

MOHAMMAD بازدید : 639 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (2)

 

Talking Tom 2 PC بازی فوق العاده محبوب گربه سخنگو Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر

بدون شک بسیاری از افرادی که با گوشی ها و تبلت هایی از جمله آندرویدی و i-OS سر و کار دارند با بازی بسیار سرگرم کننده گربه سخنگو یا Talking Tom Cat آشنایی دارند. پس از ساخت اولین نسخه از این بازی , با استقبال باور نکردنی از سمت کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم از بازی Talking Tom Cat شد. در این بازی میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد با گربه ای بامزه خود را سرگرم کنید. از جمله این امکانات می توان به ضربه زدن , نوازش و ترساندن او اشاره کرد. امید است با دریافت این نسخه از بازی که مخصوص کامپیوتر است , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب سایت games100 مراجعه کنید.

 

MOHAMMAD بازدید : 880 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1   بازی فروت نینجا کم حجم برای PC

دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1 برای PC

 

بازی Fruit Ninja HD را بسیاری از ما در تلفن های همراه و یا دستگاه های الکترونیکی دیگر تجربه کرده ایم ، اما شاید دسترسی بسیاری از کاربران به سیستم عامل های مختلف گوشی های امروزی امکان پذیر نباشد ، در این حالت شاید از خود بپرسید که تکلیف این عزیزان و علاقه ی آن ها به بازی های محبوب و پرطرفداری مانند بازی فروت نینجا چه میشود ! جواب سوال بسیار ساده است ، شرکت های بازی سازی برای کسب درآمد بیشتر میل به توسعه ی اینگونه گیم ها برای تمامی پلت فرم ها هستند . و از این بابت کاربران میتوانند امیدوار باشیند که بازی های محبوب و حتی بازی های انحصاری را بر روی اکثر پلت فورم ها اجرا نمایند .

بازی Fruit Ninja HD بازی فروت نینجا برای کامپیوتر طراحی شده و با کیفیت عالی آماده دریافت می باشد . در بازی فروت نینجا شما باید میوه های را که مشاهده می کنید از وسط به ۲ نیم تقسم کنید تا بیشترین امتیاز را دریافت کنید . البته باید مراقب باشید ، چرا که در مراحل بالاتر لابلای میوه ها بمب های هم در کمین ضربات شمشیر شما هستند ! بازی Fruit Ninja یکی از بهترین بازی های گوشی های آندروید می باشد ، پیشنهاد می کنیم لذت اجرای بازی Fruit Ninja را بر روی سیستم های کامیپوتری و لپ تاپ خود نیز تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Fruit Ninja HD را از سایت games100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 621 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League برای PC

دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League

 یک بازی ویژه

 

FootLOL 2013 Epic Fail League یک بازی کم حجم فوتبال جدید و اعتیاد آور در سبک ورزشی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت HeroCraft برای پلترفرم کامپیوتر عرضه شده است .دوست دارید با تقلب بازی را ببرید؟ در بازی FootLOL 2013 Epic Fail League شما باید با استفاده از مین ، محافظ ها ، بشقاب پرنده ها ، گاو ها ، چسب و خیلی تقلب های دیگر برنده شوید. هدف در بازی FootLOL 2013 Epic Fail League تنها یک چیز است ، گل نخوردن از حریف حتی با فرستادن بازیکنان تیم مقابل رو هوا. این بازی یک بازی اکشن ، جذاب ، ورزشی ، حماسی و پر از شادی نشاط است.

ما به شما این قول را میدهیم که با بازی کردن FootLOL 2013 Epic Fail League یک بازی متفاوت را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.در بازی تیم های مختلف و امکانات و مسابقات مختلف ،تورنومنت ها به چشم میخورد.  بازی FootLOL 2013 Epic Fail League با حجم کم و گرافیک جذاب و خوبی است . همچنین از گیم پلی روانی بر خوردار است . اگر می خواهید تجربه جدید و فانتزی از بازی فوتبال خنده دار داشته باشید فرصت دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League برای PC را ازgames100 به صورت مستقیم از دست ندهید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 573 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Well Balanced 2013 برای PC

دانلود بازی کم حجم Well Balanced برای کامپیوتر

 

Well Balanced یک بازی کم حجم و فکری جدید است که در آن خلاقیت و نوآوری فراوانی به کار برده شده و از عنوانهایی است که توسط کمپانی Plug In Digital در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است . در  بازی Well Balanced با یک عنوان فکری در سبک و سیاق جدید آشنا خواهید شد که برای پشت سر گذاشتن مراحل آن ناچار به استفاده جدی از تفکر خود خواهید شد و این تفکر باید با کمی علم فیزیک در هم آمیخته شود تا بتوانید مراحل نسبتا دشوار بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید .

در  بازی Well Balanced که همانطور که گفتیم عنوانی است که با علم فیزیک سر و کار دارد باید سعی کنید وزن بنای ساخته شده را محاسبه نمایید و تدابیر لازم را برای استحکام بنا بیندیشید . در میان مراحل مختلف بازی Well Balanced اگر مراحل را با امتیازهای بالا پشت سر بگذارید جوایز مختلفی نصیبتان می شود . دربازی Well Balanced میتوانید ساعتها بازی فکری را تجربه نمایید و قدرت فکر خود برای پیشبرد مراحل استفاده نمایید و درجه سختی بازی را با توجه به هوش خود انتخاب کنید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

MOHAMMAD بازدید : 508 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی CastleStorm برای PC

دانلود بازی CastleStorm برای PC

 

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید.

دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود . اگر شما بطور کلی طرفدار ژانر بازی استراتژیک و ماجرایی هستید، فرصت دانلود بازی CastleStorm را از سایت games100 از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

MOHAMMAD بازدید : 682 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Super Bikes   بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC

دانلود بازی Super Bikes  بازی موتور سواری حرفه ای برای PC

 

بازی Super Bikes که برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم ، در واقع بازی موتور سواری حرفه ای برای کامپیوتر می باشد که با گرافیک زیبا و حجم کم خود ، می تواند به یکی از سرگرمی های همیشگی شما بدل شود . مانند بسیاری از بازی ها ، در ابتدا شما تجهیزات حرفه ای را در اختیار ندارید ، اما با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بالا ، می توانید به موتورهای حرفه ای و گران قیمت دست یابید . در بازی Super Bikes شما می توانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و در صورت تمرین کردن با بازی Super Bikes در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید که البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم ! بازی گرافیک بسیار دیدنی و زیبای دارد و این یکی از چندین ویژگی این بازی حرفه ای می باشد .

سازندگان بازی Super Bikes تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در این بازی استفاده کنند ، پس نگران موتور های مورد علاقه ی خود مانند دوکاتی ، یاماها ، هوندا و … نباشید ، همه ی موتورها در بازی منتظر شروع طوفانی شما هستند ! پس فرصت را از دست ندهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید . از دیگر ویژگی های مثبت بازی Super Bikes امکان حضور شرکت کننده در لیگ های معتبر موتور سواری دنیا می باشد که بسیار جذاب نیز هست . در آخر باید اضافه کنم که این بازی به شما هنر موتور سواری در جاده های شلوغ ، بزرگراه ها و صحراها را می آموزد ، پس برای یادگیری زمان را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای Super Bikes را با لینک مستقیم از سایت games100 دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Super Bikes :

ـ    شبیه ساز مسابقات واقعی
ـ    داشتن گرافیک فوق العاده زیبا
ـ    کنترل آسان موتور سوار در بازی
ـ    انیمیشن های شگفت انگیز
ـ    امکان حضور در لیگ و تورنومنت های جذاب
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

MOHAMMAD بازدید : 694 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم

دانلود بازی Super Motocross Deluxe

 

اگر به دنبال یک بازی کم حجم و اعتیاد آورمی گردید ، ما بازی Super Motocross Deluxe را به شما پیشنهاد می کنیم ، بازی موتور کراس که برای کامپیوتر طراحی شده است یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای می باشد که در آن باید با استفاده از پرش و استفاده از نیتروژن متصل به موتور خود ، رقیبان خود را از پیش روی برداشته و بالاترین امتیاز را از داوران دریافت کنید . بازی Super Motocross Deluxe محصول استودیوی کوچک اما توانای Media Contact می باشد که با ارائه ی بازی Super Motocross Deluxe توجه بسیاری را به خود جلب کرد کرد .

قابل ذکر است که چهار نوع مختلف از موتورهای مخصوص رانندگی در مناطق کوهستانی در بازی Super Motocross Deluxe  طراحی شده است که باید برای بدست آوردن آن ها امتیازات لازم را کسب کنید . گرافیک جذاب زیبا با توجه به حجم کم بازی ، یکی از ویژگی های مثبت آن می باشد . همچنین نمایش آمار و نیتروژن باقیمانده موتورسیکلت شما و کنترل مناسب بر روی موتور نیز از دلایل محبوبیت این بازی زیبا هستند . شما می توانید بازی Super Motocross Deluxe را از سایتgames100 به صورت مستقیم دریافت نمایید و از آن لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Super Motocross Deluxe :

-   گرافیک بسیار زیبا با توجه به حجم کم آن
-   مراحل اعتیاد آور و سرگرم کننده
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷
-   امکان استفاده از موتورهای مختلف با کسب امتیاز بالا
-   گیم پلی و کنترل فوق العاده موتور در بازی
-   و …

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

MOHAMMAD بازدید : 451 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Great Little War Game 2011

دانلود بازی کم حجم Great Little War Game 2011

 

Great Little War Game نام بازی کم حجم و بسیار جذابی است که توسط کمپانی Rubicon Development ساخت و برای PC منتشر شده است ، این بازی ابتدا بر روی سیستم عامل آیفون و آندرویدمنتشر شد و پس از آنکه مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت نسخه ای از آن نیز برای PC منتشر شد ، این بازی دارای سبک استراتژیک است و شما در یک محیط جذاب و خنده دار باید به همراه لشکریان خود با دشمنان مبارزه کرده و آنها را نابود سازید ، این بازی کم حجم بسیار زیبا را می توانید از سایتgames100 به صورت رایگان با لینک مستقیم دانلود نمایید

MOHAMMAD بازدید : 470 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

fun-and-bullets

بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب ۱۲۰ مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در ۸ زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.

MOHAMMAD بازدید : 453 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار جالب مبارزه گیاهان و زامبی ها Plants vs. Zombies

بازی Plants vs. Zombies یکی از بازی های بسیار جالب و فانتزی می باشد که در آن شما باید از جان یک خانواده محافظت کنید. در واقع موجوداتی بنام Zombie قصد حمله به یک خانه را دارند که راه نفوذ به این خانه از طریق حیاط می باشد. در این بازی موانعی به شکل گیاه های مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که باید آنها را در قسمت های مختلف حیاط قرار دهید تا مانع رسیدن زامبی ها به داخل خانه شوند. همچنین مکانیزم امتیاز دهی در این بازی کشتن دشمنانتان در هر مرحله و سکه هایی است که در طول انجام مراحل از کشتن هر زامبی بدست می آورید. هر چه که به مراحل بالاتر می رسید دفاع از این خانواده سخت تر خواهد شد و باید گیاهان را با یک استراتژی درست در مقابل متجاوزان قرار دهید زیرا در صورت یک اشتباه کوچک ممکن است شما بازنده این جنگ باشد. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت games100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 399 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و مهیج در شتاب InMomentum 2011

▐نسخه سالم و کرک شده THETA  ▐

به دنیای سرعت و شتاب بی نهایت خوش آمدید ! InMomentum عنوان یک بازی مسابقه ایست که بازیکن را در نمای افقی و عمودی به چالش می کشد. در حالی که مسابقه علیه یکدیگر و یا هم زمان در یک محیط پازل مانند اجرا می شود. InMomentum به بازیکن این امکان را می دهد که با پرداختن به حداقل جزئیات، به اکتشاف جهان بصری منحصر به فرد پرداخته و با استفاده از رنگ ها و اشکال، تمرکز ویژه بر تحریک بصری یابد. این بازی سبک دفاعی دارد و پیوند قوی میان تصاویر و کاربر ایجاد می کند، در نتیجه تجربه منحصر به فردی را فراهم می کند. امکان  بازی در حالت اجرای آزاد، زمان بنده شده و تعیین قدرت، بازی MultiPlayer و آنلاین، وجود بیش از 12 مرحله متنوع، امکان تنظیم 4 حالت سختی بازی و اکتشاف قدرت های جدید از ویژگی های این بازی مهیج می باشد.موتور گرافیکی قوی UnrealВ Engine 3 بازی را اداره می کند و گیم پلی قدرتمندی آن را احاطه کرده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای نسخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت games100 دریافت نمائید.

MOHAMMAD بازدید : 807 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت games100 دریافت نمایید.

MOHAMMAD بازدید : 822 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه بازی Farm Frenzy 3 برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy 3

 Farm Frenzy v3.0 last Vesrion

 

 .

امروز برای شما عزیزان آخرین نسخه از بازی معروف و دوست داشتنی فارم فرنزی ۳ (مدیریت مزرعه) روآماده دانلود کردم. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Farm Frenzy را از سایتgames100 دریافت نمایید.

 

برخی قابلیت های اصلی بازی Farm Frenzy 3 :

-     تغییر موتور گرافیک بازی و بهبود رنگ ها
-     گرافیک جدیدتر و محیطی پیشرفته تر
-     ۹۵ مرحله در بازی با وجود ۵ کشور
-     ۱۷ به روز رسانی و ساخت جدید
-     افکت های صوتی بسیار زیبا
-     ۳۰ حیوان شامل ۵ دشمن
-     ۱۶ جایزه و اهدای لوح
-     ۳۳ کارخانه جدید
-     سازگاری با تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

.

MOHAMMAD بازدید : 726 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy Viking Heroes

دانلود بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها

 

در بازی Farm Frenzy Viking Heroes مدیریت مزرعه ، شما باید از ابتدا یک مزرعه را مدیریت کنید و روز به روز آن را توسعه دهید . باید حیوانات ، گیاهان و … را پرورش دهید و از آن ها کسب درآمد کنید و برای پیشرفت مزرعه ی خود ، اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید . بازی Farm Frenzy Viking Heroes توسط شرکت Alwar تولید شده است.

بازی Farm Frenzy Viking Heroes یک تفاوت عمده با نسخه های پیشین بازی فارم فرنزی دارد ، شما این بار به سراغ وایکینگ ها می روید ، حیوانات ، لوازم ، کلبه ها و … همه تغییر کرده اند و بازی گرافیکی تر شده است ، می توانید در مزرعه ی خود اسب شاخ دار هم پرورش دهید ! این نسخه از بازی تجربه ی یک بازی Farm Frenzy هیجان انگیز و فوق العاده زیبا را به شما می دهد .

وجود بیش از ۱۷۲ مرحله هیجان انگیز در بازی Farm Frenzy Viking Heroes یکی از نکات مثبت آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . اگر از طرفداران سری بازی های مدیریت مزرعه هستید ، میتوانید مطمئن باشید که از این نسخه از بازی نمیتوانید دل بکنید ! شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy Viking Heroes بازی فارم فرنزی مزرعه وایکینگ ها را با لینک مستقیم از سایت games100 دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Viking Heroes :

-      دارای بیش از ۱۷۰ مرحله جالب و سرگرم کننده

-     گرافیک عالی و مطلوب سه بعدی بازی
-     دارای جدیدترین دستاوردهای فناوری مزرعه داری
-     صداگذاری عالی بازی

و …

MOHAMMAD بازدید : 698 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy Pizza Party یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. بازی Farm Frenzy Pizza Party  قابلیت ها و امکانات مختلفی نسبت به نسخه های قبلی بازی درون خود جای داده است . از ویژگیهای بازی Farm Frenzy Pizza Party همانند نسخه های دیگر بازی Farm Frenzy معتاد کننده بودن آن است که می تواند تا ساعتها بازی باز را سرگرم کند .

در بازی Farm Frenzy Pizza Party شروع به پرورش چمن , تغذیه حیوانات و تولید محصولات مختلف خواهید کرد و مواد تشکیل دهنده پیتزا که یکی از غذاهای اصلی در ایتالیا , چین , آلمان و کشورهای دیگر به حساب می آید خواهید کرد و آنرا به نقاط مختلف دنیا صادر می کنید .شما باید با خرید و ساخت ساختمانهای مختلف و بهبود وضعیت باربری و حمل و نقل سرعت خود را در تولید و عرضه محصولات بالا ببرید و کسب و کار خود را بزرگ و بزرگتر کنید .

از ویژگی های بازی Farm Frenzy Pizza Party می توان به وجود ۹۰ مرحله مختلف و ۱۰ حیوان متفاوت برای پرورش اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های  اعتیاد آور هستید فرصت دانلود این بازی زیبا را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy Pizza Party را با لینک مستقیم از سایت games100 دریافت نمایید .

MOHAMMAD بازدید : 534 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

farm frenzy 3 russian roulette بازی جدید فارم فرنزی Farm Frenzy 3 Russian Roulette

همان گونه که بسیاری از گیمر ها آشنایی دارند سری بازی های فارم فرنزی ( Farm Frenzy ) یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها در سبک مزرعه داری , البته با حجمی کم بوده که در طی چندین سال طرفداران بسیاری را برای خود جمع آوری کرده است. پس از چندین ماه انتظار بالاخره نسخه ی جدید از سری سوم این بازی با عنوان Farm Frenzy 3 Russian Roulette عرضه شد و همانند نسخ پیش با استقبال خوبی روبرو شد. در ورژن جدید این بازی باری دیگر به شخصیت اصلی ( Scarlett ) کمک می کنید تا لیاقت خود را در مزرعه داری به بهترین شکل نشان دهد. تغییرات بسیاری در نسخه جدید اعمال شده که در پاراگراف بعدی و برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. گرافیک بازی نیز تا حد قابل قبولی بهبود یافته , بدون اینکه حجم آن افزایش پیدا کند.

از جمله این تغییرات آیتم های متفاوت, حیوانات جدید , مغازه ها و فروشگاه های نو و هم چنین سیستم حمل و نقل می باشند. علاوه بر این در شکل و شمایل حیوانات نیز تحولی ایجاد و تعداد مراحل بازی نیز افزایش داده شده است. در بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette می توانید با استفاده از سرمایه اولیه ای که به شما داده می شود مزرعه ای کوچک بنا کرده و به خرید و فروش بپردازید. در ابتدای بازی نیز می توانید از حیوانات مختلفی از جمله گاو برای ایجاد مواد اولیه ای مانند شیر استفاده کنید. سپس با این مواد اولیه قادرید محصولات بهتر و گران تری تولید کرده و به بازار ببرید. پس از پایان هر مرحله نیز سکه هایی به شما تعلق می گیرد که بهترین مورد استفاده ی آن ها , گسترش و بهبود بخشیدن به وضعیت مزرعه می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MOHAMMAD بازدید : 591 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Farm Frenzy Gone Fishing دانلود بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب Farm Frenzy Gone Fishing

مجموعه بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی هایی است که طی چند سال اخیر توسط شرکت بزرگ Big Fish Games ساخت و عرضه شده است. تا کنون ده ها نسخه از این سری تولید شده که Gone Fishing یکی از متنوع ترین و در عین حال جالب ترین آن هاست. محیطبازی در یک دریاچه کوچک است که در کناره های آن کاربر می تواند ساختمان هایی از جمله کیک پزی را ساخته و مشغول به توسعه مزرعه ی آبی خود شود ! در این نسخه از بازی 6 حیوان جدید افزوده شده و بازی دارای 90 مرحله بسیار جذاب و مهیج می باشد. هم اکنون می توانید این بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت games100 دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MOHAMMAD بازدید : 681 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds v3.0.0 انگری بردز برای کامپیوتر + کرک

دانلود بازی Angry Birds v3.0.0

 

 

دانلود بازی Angry Birds (انگری بردز) بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد که دارای ۳۰۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v3.0.0 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایتgames100 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Angry Birds:

-     دارای ۳۰۰ مرحله جذاب
-     اضافه شدن ۳۰ مرحله جدید
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     بالا بردن قدرت تمرکز
-     دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     به همراه پچ تست شده
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

 

MOHAMMAD بازدید : 436 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Farm Frenzy 3 بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Farm Frenzy 3 Madagascar

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات , بهبود یافتن گرافیک , بیشتر شدن مراحل ( 90 مرحله ) و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MOHAMMAD بازدید : 1352 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای کامپیوتر


بازی Angry Birds Seasons انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایتgames100 دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons :

-      گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
-      اضافه شدن فصل جالب و جدیدی به نام Abra Ca Bacon

-      انجام بازی در ۴۰۰ مرحله مختلف
-      گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
-      مناسب برای سنین مختلف
-      حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
-      سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …

 

 

MOHAMMAD بازدید : 564 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

d0ea3d050985.jpgFarm Frenzy 3 يکي از زيبا ترين بازي هاي سبک کارتوني هست که کم سن و سالان خصوصا و بزرگسالان عموما از بازي با آن لذت خواهند برد. در اين بازي کاراکتر اصلي Scarlett نام دارد. وي از طريق آگهي روزنامه زمين زراعي را در قطب شمال خريداري مي کند. اما هيچ گاه آن را نديده است. پس براي بازديد از خريد خود و آگاهي از کم و کيف آن به قطب شمال مسافرت مي کند. اما وقتي وي به محل مورد نظر که خريداري کرده مي رسد نه تنها زمين خود را در هم ريخته و خراب مي بيند بلکه در نهايت شگفتي دو برادري را مي يابد که با ديدن او کمک مي خواهند تا با هم مغازه بستني فروشي را که دو برادر بدون اجازه وي در آن محل به را انداخته اند احيا کرده و بستني درست کنند. در نهايت مجبور مي شود که با آن ها تعامل کند تا مشکلي بوجود نيايد. در ادامه شما بايستي پنگوئن ها و ديگر موجودات قطبي را بزرگ کرده و از آن ها مراقبت کند تا امتيازاتش افزايش يابد. همچنين مهمانان ناخوانده اي پديدار خواهند شد که باعث افزايش ارزش بستني ها و ديگر محصولات خواهد شد که بايد در ادامه بازي آن ها را شناسايي کرده و به نحو مطلوب از آنان استفاده کرد! اين بازي داراي 90 مرحله جالب است. همچنين به صورت بدون نياز به نصب (پرتابل) مي باشد.
MOHAMMAD بازدید : 616 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

MOHAMMAD بازدید : 1099 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود MONOPOLY Here & Now مونوپلی اینجا و الان

در پست امروز games100 بازی فوق العاده زیبای Monopoly Here & Now را برای کاربران گرامی آماده نموده ایم. جسارتا میتوان گفت که کمتر کسی باشد این بازی زیبا و پر هیجان را در گیم برد ها تجربه نکرده باشد.. اصل این بازی بر پایه تجارت می باشد که شما باید در منطقه هایی که با تاس انداختند قرار می گیرید را بخرید و منتظر باشید تا حریف شما به آن مکان بیفتد تا از او مالیات بگیرید.! پلیس , زندان , پارکینگ , گنج و ... را میتوانید در این بازی بیابید. همچنین امکان انجام چند نفره این بازی با دوستان نیز وجود دارد. هم اکنون نسخه جدید این بازی در اختیار شما توسط میهن دانلود برای اولین بار در ایران قرار گرفته است , لازم به ذکر است که بازی کاملا کرک شده می باشد و توسط تیم میهن دانلود تست شده است فقط کافی است مراحل کرک کردن را در ادامه مطلب دنبال کنید.! پیشنهاد ما این است که بازی زیبای Monopoly Here & Now را به هیچ عنوان از دست ندهید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

MOHAMMAD بازدید : 512 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Admiral Nemo دریاسالار نمو

امروز به قهرمانان بیش از هر زمان دیگری نیاز است. به علت تجاوز همسایگان به زمین ها امپراطوری در حال سقوط می باشد. آنها زمین ها را نابود کرده و خانه ها را از بین بردند، خواهران و برادرانتان را برای بردگی گرفتند. باید امپراطوری خود را به هر قیمتی که باشد پس بگیرید. باید خطرناک ترین کشتی را دوباره تحت کنترل خود قرار دهید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

MOHAMMAD بازدید : 544 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes RELOADED نجات قهرمانان همه روزه

در بازی Rescue 2013 شما در نقش آتش نشان هستید. از لحاظ ژانر یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی می باشد. در این بازی شما که رئیس گروه هستید و در صورت وقوع حادثه از جمله تصادفات، آتش سوزی ها و دیگر موارد اضطراری باید گروه خود را جمع کرده و برای نجات افراد به سوی آن منطقه حرکت کنید. هم چنین می توانید ماشین و تجهیزات جدیدی تهیه کنید.  در صورتی که به بازی های استراتژیکی و فکری علاقه مند هستید این بازی فوق العاده را حتما دانلود کنید.

MOHAMMAD بازدید : 956 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (1)

 دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای PC

 

 دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای کامپیوتر

 

Farm Frenzy 4 نسخه جدید بازی Farm Frenzy است که در سبک بازی مزرعه داری ، فکری ، مدیریتی و در اصل یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  بازی Farm Frenzy 4  از گرافیک سه بعدی ۳D و خیلی بالایی برخوردار است که شما بار دیگر به مدیریت مزرعه و پرورش حیوانات مختلف  می پردازید.

 

شما در بازی Farm Frenzy 4 بعد از کامل کردن هر کدام از مسئولیت ها پول خواهید گرفت . همچنین می توانید به دنبال ایتم های مخفی در بازی بگردید و آنها رو پیدا کرده تا سریعتر مراحل را به پایان برسانید. ویژگی جدید دیگری بازی Farm Frenzy 4 دارد که شما باید : مرغ ها را به خوک ها نشان بدهید تا ببینید چه اتفاق جالبی می افتد.  در بازی Farm Frenzy 4 حیوانات و امکانات مختلفی به بازی اضافه شده است. اگر شما هم عاشق بازی فارم فرنزی هستید فرصت دانلود بازی Farm Frenzy 4 برای PC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از games100 دریافت نمایید .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,774
  • بازدید ماه : 1,774
  • بازدید سال : 49,678
  • بازدید کلی : 412,609