loading...
دانلودبهترین بازیهای2016 | games100
MOHAMMAD بازدید : 656 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

1 دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

Dead%20To%20Rights%20(2) دانلود بازی Dead To Rights برای کامپیوتر

مجموعه بازی های Dead To Rights یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون سه نسخه از آن برای برخی از کنسول ها ساخته و روانه بازار شده است. این بار از سایت میهن دانلود نسخه اول و به یاد ماندنی این بازی بسیار مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. شخصیت اصلی بازی پلیسی جوان به نام Jack Slate است که دشمنان وی , پدرش را به قتل رسانده اند که این شخصیت در صدد انتقام گیری از خون پدرش با آن ها به مبارزه می پردازد. بازی Dead To Rights بسیار ماهرانه و جذاب طراحی شده به طوری که معنی واقعی انتقام و نفرت را میشود در آن احساس کرد. امیدواریم با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

MOHAMMAD بازدید : 637 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Watch%20Dogs دانلود بازی فوق العاده Watch Dogs برای کامپیوتر

در دنیای ارتباطات امروز ، شیکاگو دارای پیشرفته ترین سیستم کامپیوتری کشور می باشد . سیستمی که تقریبا تمام تکنولوژی های شهر و اطلاعات کلیدی ساکنین را کنترل میکند . شما در این بازی در نقش Aiden Pearce هستید که نه تنها یک هکر بلکه به دلیل یک اتفاق تراژدیکی که در گذشته اش اتفاق افتاده به یک قانون شکن تبدیل شده است . در واقع او دنبال شکار افرادیست که در گذشته باعث آسیب به خانواده اش شده اند . شما در این بازی قادر خواهید بود تا هر دستگاهی رو هک کنید و همه چیز رو تحت کنترل داشته باشید . وقتی در هنگام فرار هستید با گوشی خود چراغ های راهنمایی را طبق نیاز خود هک میکنید و یا وقتی در مخمصه قرار میگیرید برق کل شهر را با یک دکمه از کار می اندازید تا به راحتی از دست پلیسان فرار کنید . در واقع Watch Dogs را میتوان یک بازی نو و خلاقانه دانست به طوری که امکاناتی که در این بازی در اختیار شما است تا به حال در هیچ بازی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است . مهمترین ویژگی و تقاوت بازی همانطور که پیش تر گفته شد  قدرت هک کردن است که به شما امکان کنترل هر چیزی در شیکاگو را می دهد و Aiden در داستان این بازی قرار است به کمک حرفه ای که در آن ماهر است یعنی هک کردن انتقام اتفاقی که برای خانواده اش افتاده را بگیرد . برای اینکه پروژه Watch Dogs را دست کم نگیرید همین کافیست که یوبی سافت به طور رسمی اعلام کرده که سناریوی بازی Watch Dogs حدود 2 سال زمان برده است به طوری که استارت کار در سال 2008 زده شده و مراحل ساخت بازی در سال 2010 آغاز شده است . حتی اگر تمام این نکات را در نظر نگیریم باز هم Watch Dogs پروژه ی فوق العاده ایست که شاید به جز بازی GTA V کمتر عنوانی پیدا شود که توانایی رقابت با گرافیک خیره کننده ی بازی را داشته باشد . امروز سایت گیمز100 نسخه Reloaded این بازی را برای کامپیوتر آماده کرده است که شما در ادامه مطلب میتوانید به رایگان آن را دریافت نمایید .

MOHAMMAD بازدید : 599 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Enemy Front (1) دانلود بازی جبهه دشمن Enemy Front

نام بازی: Enemy Frontپلتفورم : pc
ژانر: Action
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 10, 2014
ناشر: CI Games
حمایت توسط : CI Games
درجه بندی سنی : +18

به احتمال قوی با آوردن نام داستان برای این نوع بازی ها پیش خودتان می گویید: این بازی چه داستان خاصی می تواند داشته باشد! به احتمال قوی یک داستان خیالی از جنگ جهانی دوم را همانند سری بازی های call of duty برای ما روایت می کند؛ داستان این عنوان کاملا از روی وقایع جنگ جهانی دوم شبیه سازی شده است، به طوری که حتی ماموریت های موجود در بازی نیز از روی ماموریت های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده اند

MOHAMMAD بازدید : 889 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Wolfenstein The New Order (1) دانلود بازی قلعه ی ولفنشتاین Wolfenstein The New Order

نام بازی: Wolfenstein The New Order
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : May 20, 2014
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : Machine Games
درجه بندی سنی : +18
WOLFENSTEIN 3D در سال ۱۹۹۲ از سوی جان کارمک به عنوان اولین عنوان رسمی اکشن اول شخص شوتر معرفی شد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اما این عنوان بازگشت به قلعه ولف انشتاین بود که در سال ۲۰۰۱ جوایز بسیاری را ربود و جایی را در دل هواداران باز کرد که همیشه از این عنوان به عنوان یکی از برترین بازیهای عمرشان یاد کنند.

MOHAMMAD بازدید : 1448 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 Sniper Elite 3 (1) دانلود بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 3

نام بازی: Sniper Elite 3
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 27, 2014
ناشر: Rebellion
حمایت توسط : Rebellion
درجه بندی سنی : +18
به گیم‌پلی بازی از دو منظر می‌توان نگاه کرد؛ یکی بررسی آن به عنوان یک عنوان شوتر سوم شخص و دیگری بررسی آن با توجه به استاندارد‌های عناوین شبیه‌ساز. اگر از منظر یک عنوان سوم شخص به بازی نگاه کنیم با دریایی از باگ‌های ریز و درشت مواجه خواهیم‌شد. از نحوه‌ی حرکت کردن کاراکتر اصلی بازی در مناطق بسته گرفته تا هوش‌مصنوعی به شدت نامتعادل دشمنان بازی. متاسفانه دشمنان شما در بازی حد تعادل نداشته و در درجه‌ی سختی پایین به شدت مضحک و در درجه سختی بالا بسیار باهوش عمل می‌کنند؛

MOHAMMAD بازدید : 717 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال 2014 توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از 30 کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت گیمز 100 دریافت نمایید.

 

MOHAMMAD بازدید : 1023 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی نبرد آذرخش برای کامپیوتر

دانلود بازی نبرد آذرخش ایرانی و فارسی

 

نبرد آذرخش یک بازی ایرانی و فارسی بسیار جذاب و متفاوت با بازی های مشابه بازار می باشد. بازی آذرخش برنده جایزه رابط کاربری و جلوه ویژه ، جشنواره رسانه های دیجیتال است و از بهترین بازی های داخلی ساخته شده و با حجم بسیار کم می باشد. گرافیک نبرد آذرخش نیز به نسبت حجم آن خوب به نظر می رسد.

بازی آذرخش شما را به یک جنگ گروهی ماشین به ماشین دعوت می کند و از شما می خواهد تا تمام توان خود را برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. ماشین های موجود در بازی ، دارای موشک ها و گلوله هایی هستند که بر روی هر کدام از ماشین ها نصب شده است و کاربر درحال بازی و در طول مراحل باید به سمت ماشین های دیگر حمله ور شود و با شلیک های پیاپی گلوله ها ، بتواند آن ها را نابود سازد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. اگر شما هم علاقهند بازی های ایرانی هستید فرصت دانلود بازی نبرد آذرخش برای کامپیوتر را به صورت رایگان از وب سایت games100 ، از دست ندهید.

MOHAMMAD بازدید : 761 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (2)

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای PC

دانلود بازی کم حجم Pulse Shift برای کامپیوتر

 

Pulse Shift یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری پازلی است که توسط کمپانی ۳ Core Studio درسال ۲۰۱۳ برای کامپیوترعرضه شده است . بازی Pulse Shift یک بازی پازلی اول شخص است که بازی باز را با مسائل فیزیک درگیر میکند و باید شما آن را دور بزنید . در این بازی شما با فیزیک , گرانش و زمان بندی دقیق سر کار دارید . هدف اصلی شما در بازی Pulse Shift این است که برای رسیدن به فلش باید راه راست پیدا کنید و در سریع ترین زمان ممکن برسید .

بازی Pulse Shift شما را در  پیدا کردن , تلاش , جمع آوری , فکر کردن و…  به چالش میکشد . این بازی یک بازی سه بعدی با گرفیک خوب است که شما را واقعا در یک محیط سه بعدی به چالش میکشد . هم اکنون می توانید بازی Pulse Shift را به صورت رایگان و مستقیم از games100 دریافت نمایید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

MOHAMMAD بازدید : 739 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای PC

دانلود بازی Guacamelee Gold Edition برای کامپیوتر

 

Guacamelee یک بازی جدید در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت DrinkBox Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن ۳ عرضه شده است . داستان بازی Guacamelee درباره ی فردی به نام Juan Aguacate است که او یک مزرعه دار ساده بود که توسط اسکلت شیطانی به نام Carlos Calaca کشته میشود ولی این مزرعه دار ساده دوباره زنده میشه و به او ماسکی هدیه داده میشه که اون را تبدیل به قهرمان شما در بازی میکند و ماجرای شما از همینجا شروع میشود که شما باید دنیا را نجات دهید و بلکه دختر رئیس جمهور را هم باید از دست Carlos Calaca نجات دهید .

بازی Guacamelee یک بازی دو بعدی Open world است به این صورت که به شما اجازه داده میشه به مکانهای مختلف توی نقشه بازی سفر کنید و به جست و جو و مبارزه بپردازید . گرافیک بازی هم بسیار خوب کار شده است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های Open World هستید فرصت دانلود بازی Guacamelee Gold Edition را به صورت مستقیم و رایگان از games100  از دست ندهید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

MOHAMMAD بازدید : 1036 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

دانلود بازی Worms Forts Under Siege برای PC

 

بازی Worms Forts Under Siege یک نسخه از بازی کرم ها به صورت ۳D در سبک استراتژیک است که توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Worms Forts Under Siege یک بازی فوق العاده استثنایی و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک می باشد. اگر نسخه های قبلی این را بازی کرده باشید قطعا با داستان بازی آشنا هستید و می دانید که این بازی فوق العاده اعتیاد آور است.

داستان بازی Worms Forts Under Siege در مورد کرمی است که قصد نابودی کرم های دشمن را دارد و شما باید چهار پادگان کرم ها را هدایت کنید و به ساخت استحکامات دفاعی و سلاح های مخرب پرداخته و قلعه خود را گسترش دهید. این نسخه از بازی به صورت ۳D میباشد که دارای محیط کاملا تخریب پذیر میباشد و بازیکنان قادرند که تمام محیط بازی را تخریب نمایند. در بازی Worms Forts انواع سلاح های مختلف ، گرافیک و انیمیشن زیبا و صداهای دوست داشتنی جذابیت بازی را چند برابر کرده است . پس اگرشما هم به سری بازی های کرم ها علاقه دارید هم اکنون میتوانید بازی Worms Forts Under Siege را از سایت games100 به صورت مستقیم دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی بهادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت games100چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 2,895
  • بازدید سال : 50,799
  • بازدید کلی : 413,730